Gatefold Anı Albümü

scrapbook-album
Herkese merhaba, nasılsınız görüşmeyeli? Bugün Denizli'den Sevgi Hanım için hazırladığım çok cici bir scrapbook albümle geldim.
scrapbook-album
scrapbook-album
İngilizce "fold" kelimesi kat,  katlamak anlamına geliyor. Kağıtlar, ya da burada albümler, bu katlama şekillerine göre bazı isimler alıyor. Half-fold, tri-fold, single-fold, french-fold, double-fold gibi. Ben bu albümü, scrapbook albümlerde sıklıkla tercih edilen gate-fold tarzında hazırladım. 
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Albüm 20cm*20cm ebatlarında, 6 yaprak 12 sayfadan oluşuyor. Vintage bir seri kullanarak hazırladığım albüm ortalama 80 fotoğraf kapasiteli.
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Sevgi Hanım da benim gibi vintage temasında ışıltı seviyormuş. Ben de scrapbook albümü hazırladıktan sonra iç kısımlarda pek çok yerde ışıltı kullandım. Albümün videosunu izlerseniz bu detayları daha kolay görebilirsiniz. Normal fotoğraf kartlarının haricinde, albümde boyutlu ve interaktif pek çok kart da mevcut. Bu tarz kartlar hem konsepti tamamlıyor hem de gerçekten albüme hoş bir hava katıyor. Hazırlaması biraz zaman alıyor, ancak sonuç her zaman tatmin edici😊
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Albümün videosu hemen aşağıda, izlemeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın lütfen. Şimdiden keyifli seyirler, dans etmek de serbest😉

Yorumlar

Eren dedi ki…
Harika olmuş Bahar'cım yaa bayıldım eline sağlık gerçekten süper olmuş :)
bahar006 dedi ki…
Saol canım, çok sevindim beğenmene:)
Ada Deniz dedi ki…
Nasıl da özenli bir çalışma, ellerine sağlık