Arden Batur Bebek-Yenidoğan Anı Seti (Albüm & Kapı Süsü & Defter)


scrapbook mini album

Herkese merhaba! Bugün sizlerle çalışırken inanılmaz eğlendiğim, renklerine bayıldığım süper bir yenidoğan anı seti paylaşmak istiyorum.  Bu set içerisinde bir adet scrapbook anı albümü, bir adet defter ve bir de ahşap kapı süsü var.  

baby boy scrapbook mini album

scrapbook erkek bebek albüm

Bu sevimli anı setini, daha önce defalarca çalıştığım, hem kendisine hem yeğenlerine albümler tasarladığım Sevgili Elif Hanım'ın minik bebeği Arden Batur için hazırladım. Olay aslında şöyle gelişti; Elif Hanım'ın, Tayland'da yaşayan kardeşi Gönül Hanım'ın çocukları için daha önce bebek albümleri hazırlamıştım. Bu defa Gönül Hanım bana ulaştı ve uzun zamandır yolunu bekledikleri yeğeni Arden Batur için bir albüm istedi. Arden'in odasının fotoğraflarını gönderdi ve ona uygun renklerde çalışmaya başladım. Ama bu durumu doğal olarak Elif Hanım bilmemeliydi, malum sürpriz. 😍 O sırada Amerika'da bebeğini sağlıkla kucağına alan Elif Hanım da bana ulaşıp "Bahar Hanım artık kendi bebeğim için albüm yaptırma zamanım geldi." deyip albüm istemesin mi! 😅 Ben biraz oyaladım kendisini, hemen cevap vermedim filan ve bunu da Gönül Hanım ile paylaştım. 

scrapbook erkek bebek albüm

 Yenidoğan anı setini tamamladım tamamlamasına ama göndermem için Elif Hanım ve çekirdek ailesinin Türkiye'ye dönmesi gerekiyordu. Bu da benim Elif Hanım'ı oyalamaya devam etmem anlamına geliyordu. 😅Neyse bir şekilde günler geçti ve bu sevimli ürünler minik Arden'in odasına yerleşti. Geri dönüşlerin memnuniyet dolu olması da beni çok mutlu etti.

coptic-stitch notebook

bebek odası kapı süsü
ahşap kapı süsü

kokulutaş kapı süsü

 Yenidoğan anı setinin hikayesi bu şekilde. Detaylara gelirsek...Albüm 25cm*25cm ebatlarında, 6 yaprak 12 sayfa, gayet muazzam bir bebek albümü. Sayfaları, cepleri, interaktif bölümleri ayrı ayrı çok eğlenceli. Pastel tonlardaki desenler ve karakterler ise bu ürünlere çok yakıştı bence. 

baby boy mini album

Albümü hazırlarken iki farklı seri kullandım aslında ama adeta birbirlerini tamamlasınlar diye yapılmışlar. O kadar uyumlulardı ki bir an şüpheye düştüm, acaba aynı kişi mi hazırladı bunları diye ama değildi...Şans işte.💙

baby boy mini album

Ahşap kapı süsünü önce akrilik beyaza boyadım, ardından dokulu bir kartonla kapladım. Albümde kullandığım renklerde örgü ipleri ve kurdeleler almıştım. Kurdeleleri sırayla kapı süsüne sarıp bağladım. Örgü iplerinden ise ponponlar hazırlayıp kapı süsünün arkasına yapıştırdım. Burada amacım hem temiz bir görüntü elde etmek hem de bebek odasının kapısına çarpıp ses çıkarmasını engellemek. 

ponponlu kapı süsü

Kapı süsünün üzerinde hem hazırladığım kokulu taşları hem de hamurla kabartıp boyut kazandırdığım görselleri kullandım. Eskitme mürekkebiyle uygun gördüğüm yerleri eskittim ve kapı süsünün üzerine bolca yıldız serpiştirdim. 💖 Defteri ise tıpkı diğer defterlerim gibi klasik coptic-stitch tekniğiyle hazırladım.

ahşap bebek odası kapı süsü

yenidoğan-anı-seti

Fotoğraf sayısından da anlaşılacağı üzere çok detaylı bir çalışma oldu. Burada hepsini gösterebilmem mümkün değil ama hemen aşağıdaki videodan çalışmanın tamamına ulaşabilirsiniz. Eğer videoyu göremiyorsanız ilk resme tıklayarak izleyebilirsiniz. Keyifli seyirler, hoşçakalın.


Yorumlar