Vintage Mini Album

scrapbook-mini-album
Herkese merhaba! Nasılsınız? Aylar önce Dilber Hanım için hazırlamıştım bu scrapbook albümü. Eskiden albümü hazırlar, hemen aynı hafta yayını yapardım. Siparişler yoğunlaşınca ipin ucu bir noktada kaçtı. Hangi albüm kimindi, ne zaman hazırlamıştım, sırası neydi derken tamamladığım albümlerle yayınladığım albümler arasındaki fark açıldı maalesef.
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Aralıksız neredeyse altı yıldır kişiye özel scrapbook albüm hazırlıyorum. Aralarda çok niyetlensem de, ilk hazırladığım iki albüm haricinde, ailem ya da kendim için hiç albüm yapmadım.Hiç fırsatım ya da kendime sırf bir albüm hazırlama lüksü için harcayacağım bir vaktim olmadı. Bu durumdan şikayetçi değilim elbette ama hazırladıklarım arasında bu keşke bizim olsaydı dediğim pek çok albüm oldu, ne yalan söyliiim😂😂😂
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Scrapbook mini album, 20cm*20cm ebatlarnda. Ortalama 80 fotoğraf kapasiteli.Ancak bu sayı kullanıma bağlı olarak artabilir ya da azalabilir elbette.
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Scrapbook anı albümünde 13cm*18cm fotoğraf kartlarının yanı sıra büyük ceplerin içerisinde hemen hemen sayfa boyutunda büyük kartlar ve etiketler de yer alıyor.  Scrapbook albümlerin güzel yanı, gördüğünüz her alana fotoğraf yapıştırabiliyor olmanız. Bu da pek çok anının tek bir albümde depolanabilmesi demek.😊
scrapbook-mini-album
Albüm videosu hemen aşağıda. Videoyu izleyip kanalıma abone olmayı unutmayın lütfen ki yeni videolar için motive olabileyim. Keyifli seyirler, hoşçakalın🙋

Yorumlar