Farah Bebek Anı Defteri - Orman Temalı Defter Kapağı

Orman Temalı Anı Defteri
Herkese merhaba! Orman yangınları sebebiyle inanılmaz üzgünüm arkadaşlar. Geçen sene İçmeler'de, tam da yangının başladığı ormanın kenarında, kardeşimin evindeydim. Ellerimizle artık evcilleşmiş, mahallenin maskotu olmuş, kalabalık domuz ailesini beslemiş, her sabah mis gibi çamların kokusuna, kuşların ve cırcır böceklerinin insana huzur veren seslerine uyanmıştık. Şimdi ne o gidip gidip kucakladığımız ağaçlar ne de o sevimli dostlarımız kaldı. Hepsi ama hepsi yandı ve hala  da yanmaya devam ediyor. Türkiyenin en yaşlı ağaçları artık aramızda değil... Birkaç hafta sonra Marmaris'te olacağım ve o manzaraya nasıl dayanacağımı gerçekten bilemiyorum...

Orman Temalı Anı Defteri

 Doğal malzemelerle çalışmayı çok seviyorum ve bu nedenle doğanın bize karşılıksız sunduğu güzellikleri her fırsatta toplayıp biriktiriyorum. Deniz kabukları, tahta parçaları, yosunlar, palamutlar, çiçekler, bitkiler, kuş tüyleri, degişik formdaki yapraklar... Sadece projelerimde de değil üstelik, evimde de toplayıp kurttuğum lavantalara, papatyalara mutlaka yer veriyorum. Çünkü kuru çiçekler beni en az tazeleri kadar mutlu ediyor...

Defter Kapagı Tasarlama

Anı defterinde kullandığım begonvilleri ve yediverenleri geçen sene Marmaris ve Kaş'tan toplayıp kurutmuştum. Palamutlar ve salyangozlar yine Kaş İslamlar'dan, yosun Yalova'daki muazzam bir ağacın dibinden, çam iğneleri ve kuş tüyleri İçmeler'in küle dönen  ormanlarından...

İstanbul'dan Emine Hanım, dünyaya gelecek torunu Farah için; kapağında orman perilerinin, mantarların, tavşanların olduğu bir anı defteri rica etti benden. Daha önce şu yayınımda da bahsetmiştim.  Bu tema her daim favorim. Hele defter kapağı gibi düz bir zemine, katman katman çalışarak boyut vermek apayrı bir zevk. İşte Emine Hanım'ın hedefi onikiden vuran bu tatlı siparişiyle, ben de uzun zamandır biriktirdiğim bu güzellikleri kullanma fırsatı buldum. Tam da hayal ettiğim gibi...

Orman Temalı Defter Kapağı
coptic stitch notebook
Anı defteri, ilk bakışta hemen fark edilemeyecek, ama dikkatli bakıldığında zamanla görülecek pek çok keyifli detaya sahip. Bu defteri hazırlarken kullandığım malzemelerin kıymetli anılara dönüşeceğinden habersizdim. Ama artık biliyorum ve derin üzüntüme buruk bir sevinç kattıklarını itiraf etmeliyim. O ormanlardan bir sürü şey benimle ve bir ömür Farah'la... Şans getirsin, uğur getirsin...

coptic stitch notebook

coptic stitch notebook
Anı defterinin kapağını nasıl hazırladığımı detaylarıyla görmek isterseniz video hemen aşağıda. Videoyu göremiyorsanız, ilk fotoğraf sizi direkt videoya götürecek. Keyifli seyirler ve hepimizin, yitip giden bütün canlar için başı sağolsun....

Yorumlar

Drora's minimundo dedi ki…
What a beautiful idea with fantastic results. Thank you so much for sharing.
Hugs,
Drora
bahar006 dedi ki…
Drora, thank you very much🥰