Coptic Stitch Defter ve Folyo

coptic-stitch-notebook
Herkese merhaba!  Karantina günlerinde evden zorda kalmadıkça çıkmayan, en az bir çocukla uğraşan ve hala akıl sağlığını koruyan herkesi gönülden tebrik ediyorum. Zira bizde hafiften delirme emareleri başladı. Şu karantinanın bize öğrettiği tek bir şey varsa, o da okulun çok ama çok kıymetli bir şey olduğudur. Çünkü yetemiyoruz arkadaşlar, kendi öz çocuğumuza hiç bir şekilde yetemiyoruz ve onu asla ama asla mutlu edemiyoruz artık. Sayfalarca etkinlik, evcilik, aktivite, oyun, canlı ders, kitap okuma, ev işi, mutfak işi, tv...Hayır artık hiç biri benim biricik evladıma yetmiyor, bizim de sinir katsayımız tavan yapıyor. Artık ailecek çok normal olmadığımızı hissediyorum, hunilerle gezmemiz yakındır.😅
coptic-stitch-notebook
coptic-stitch-notebook
Blogger güncellenmiş ve bu da benim güncelleme sonrası ilk yayınım. Yeni halini pek sevdiğimi söyleyemem. Ben yazılarıma eklediğim görsellerin html kodlarını, seoya uygun olması açısından düzeltiyordum. Şu anda o kısma nasıl gireceğimi halen bulabilmiş değilim ve resimleri düzeltmeden yayınlamak nasıl rahatsız ediyor anlatamam.😊
coptic-stitch-notebook
coptic-stitch-notebook
Bu el yapımı, coptic stitch tekniğiyle hazırladığım vintage defter ve folyo, yine sevgili Özlem Hanım için yaptığım bir çalışma. Folyo ve defter, hem taşıma kolaylığı hem de şıklık sağlıyor. Özellikle seyahatlerde, anılarınızı deftere yazarken, çektiğiniz fotoğrafları da folyo içerisindeki interaktif kısımlara yapıştırabiliyor ya da ceplerinde muhafaza edebiliyorsunuz. Cep içlerinde pek çok etiket ve kart da mevcut. Bunlarla da fotoğraflarınızı dekore edebilir, tarih ve yer bilgileri ekleyebilirsiniz. Seyahat etmeyi ve seyahat günlükleri tutmayı sevenler için ideal bir hediye bence.
coptic-stitch-notebook
coptic-stitch-notebook
Coptic stitch defter ve folyonun videosu hemen aşağıda. Lütfen izleyin, yorum yapın ve düşüncelerinizi benimle paylaşın. Hala abone olmadıysanız kanalıma abone olmayı da unutmayın. Hepinize sağlıklı ve mutlu günler diliyorum. Hoşçakalın!

Yorumlar

Eren dedi ki…
çok haklısın Bahar'cım, yalnız bu defter hayal gibi olmuş, eline sağlık, nefis olmuş:)
Ada Deniz dedi ki…
Eve tıkılı kalmak fena bir durum. Diyorum ya şanslıyız biz. Tarla var bahçe var. Çocuklar da dışarı çıkıyorlar böylece. Ama apartmanda yaşayıp tam tıkılı kalmak...hatta düşünüyorum da balkonsuz evler türedi şumdulerde. Onlar ne yapar. Hayat bir pencereye sığar mı?
Bu arada seni takip ettiğimi sanıyordum ben. Neden yazılarını görmüyorum diye bakınca farkettim takip etmediğimi. Yaşlanıyorum sanırım:(((
bahar006 dedi ki…
Eren'cim çok sevindim beğenmene, çok saol canım😊
bahar006 dedi ki…
Saadet, biz resmen balkonda yasamaya başladık desem abartmış olmam sanırım. Bir de şu aralar fark ettiğim, şikayet etmemize rağmen eve o kadar alışmışız ki, resmi işlemler için gitmemiz gereken bikac kurum resmen beynimi
uyusturdu. Kalabalık çok yordu, aptallastigimi hissettim.
L Yok yok yaslanmakla ilgisi yok, benim de izleyip anlamadığım bir şekilde takip listemden çıkan bloglar var😉