Kelebekli Anı Albümü

kelebekli-scrapbook-anı-albümü
Herkese merhaba, nasılsınız? Mevsimlerin birbirine karıştığı, ya çok sıcak ya çok soğuk günler yaşadığımız, çocukluğumuzdan beri ninni niyetine dinlediğimiz ancak küt diye hayatımızın ortasına çöken küresel ısınmanın intikamına canlı canlı şahit olduğumuz bir zamandayız. Avustralya için, dünya için ve orada hayatını kaybeden her bir canlı için çok ama çok üzgünüm. Gelişmeleri çok yakından takip ediyorum ve her defasında o masum hayvanların göz bebeklerine işleyen çaresizliği, benzerini ancak travma yaşayan bir bebekte görebileceğimiz korku dolu ifadeleri aklımdan çıkmıyor. Açıkçası bu mana dolu yüzler, beni yangının kendisinden daha çok şok etti...Yangının daha aylarca süreceği belirtiliyor ve tüm kalbimle bu öngörünün doğru çıkmamasını diliyorum...
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Bu şık scrapbook albümü Sevgili Özlem Hanım'ın yakın bir dostu için hazırlamıştım. Özlem Hanım'ın tüm arkadaşlarında benim albümlerden birer tane var sanırım. Bunun ne kadar güzel bir duygu olduğunu size anlatamam...
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Bu renkli, bol kelebekli, 6 yaprak 12 sayfadan oluşan scrapbook anı albümü 25cm*25cm ebatlarında ve en az 80 fotoğraf kapasiteli.
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Albüm içerisinde interaktif sayfalar, kartlar ve ekstra fotoğraf depolamak için çok sayıda cep mevcut.Albüm aslında 6 yaprak 12 sayfadan oluşmasına rağmen kapak içlerini de fotoğraf depolamaya uygun şekilde hazırladığımdan, hatta bazen o kısımlara ek sayfalar da çalıştığımdan albümü rahatlıkla 8 yaprak şeklinde düşünebilirsiniz. 
scrapbook-mini-album
Albüm videosunu izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. Kanalıma abone olursanız ayrıca mutlu olurum.Şimdiden keyifli seyirler.🙋

Yorumlar

Klio'nun Şarkısı dedi ki…
YouTube kanalınıza abone oldum:) Keyifli bir 2020 diliyorum.
bahar006 dedi ki…
Sezer Hanım, çok teşekkür ederim. Ben de size iyi ve bol gezmeli bir yıl dilerim, sevgiler:)
Milentry dedi ki…
I really like your blog, it's a great inspiration for me
I follow you and invite you to my place
https://milentry-blog.blogspot.com/
Ada Deniz dedi ki…
Çok insanın hala görmek istemediği küresel ısınma...o kadar çok hayatı etkiliyor ki. Hala ağaç kesip bina yapma telaşını bu yüzden hiç anlamıyorum. Bugün neyse can kaybı olmadı derken insanları kastedenler o önemsemedikleri canlıların insan hayatında ne denli yeri olduğunu ne zaman farkedecek.
bahar006 dedi ki…
Milentry, welcome and thank you so much:)
bahar006 dedi ki…
Haklısın Saadet, şimdi de zehirli bir örümcek türünde artış varmış. Elbette her canlının dünyanın dengesinde bir rolü var ve bu kadar canlının yok olması uzun dönemde kimbilir hangi istenmeyen durumlara sebep olacak...Çok feci...