Yıl Sonu Özeti ve Kapanış 💙

 Zaman kavramı benim için her zaman muamma ama 2019, gerçek anlamda hayatımın en hızlı, en yoğun ve en püf diye biten yılı oldu. Günler ne zaman geceye döndü, haftalar aylar nasıl geçti hiç anlamadım. Normalde çok çabuk unutabileceğim, geçen sene bu zamanlar kendime yaptığım ve maalesef tamamlayamadığım denenecekler listesi, sanki daha dün yapmışım gibi aklımda. Ordan biliyorum çabuk geçtiğini😄 Neyse, her işin başı elbette sağlık ve Allah sağlık, sıhhat versin, gerisi bir şekilde hallolur diye düşünüyorum.

 Bu yıl canımın içi anaokuluna başladı. Okuma-yazma öğrendi. Bana da sayamayacağım kadar çok şey öğretti, fark ettirdi, çoğu zaman dank ettirdi. Sonra, o karşımda küçücük haliyle gezegenleri sayarken, yabancı dilde şarkılar söylerken, bale figürleri sergilerken, satranç oynarken, cimnastikte amuda kalkarken, matematiği keşfederken, akşam yemeğinin ortasında Hezarfen Ahmet Çelebi'den ya da okulda yetiştirdikleri uğur böceklerinin gelişim evrelerinden bahsederken filan... Kendi beş buçuk yaşım geldi aklıma ve tam olarak hatırlayamamam bir yana, bir de acaip cahil hissettim kendimi, zır cahil.😂 Velhasıl, biz bir yıl daha yaşlandık, çiçeğim bir yıl daha büyüdü.

 Çok şükür sevdiklerimin hepsi hayatta. Eksilmedik bu yıl, aksine çoğaldık. Minnacık bir kuzu katıldı aramıza ve ben ikinci kez teyze oldum. Onun sevincini yaşarken, üçüncü kez teyze olacağımın haberini aldım. Ne büyük mutluluk💖

 Bu yıl da bol bol okudum. Sağlıklı beslenmeye özen gösterdim ve hemen her gün spor yaptım, kardiyo ile ter atıp yoga ve pilatesle esnedim. Yaz boyu bisiklete bindim.  Ama asıl başarım, tüm boş vaktini uzanarak değerlendiren sevgili eşimi ikna etmem ve nihayet birlikte bir spor salonuna yazılmamız oldu.😊

2019, yine güzel albümler, defterler hazırladığım, bu albüm ve defterler sayesinde bir sürü güzel insanla tanıştığım, ahşap boyamaya tekrar dönüş yaptığım, uzun zamandır aklımda olan teknikleri deneme fırsatı bulduğum, nihayet dikiş dikmeyi öğrendiğim faydalı bir yıl oldu benim için. Umarım 2020, yepyeni malzemelerle farklı şeyler öğrendiğim ve öğrendiklerimi hayata geçirebildiğim bir yıl olur.😊

Sevgili arkadaşlarım, hem bize hem size sağlık, mutluluk ve sevdiklerimizle geçireceğimiz muhteşem bir yıl diliyorum. Tüm hayallerimiz gerçek olsun, hayırlı, uğurlu, masal gibi bir yıl olsun 2020. Geçen yıl olduğu gibi, ben yine çok heyecanlıyım. O zaman hadi bakalım, yirmi-yirmi başlasın!🎅🎄🎉🎇

Yorumlar

Handan dedi ki…
Tek sayılı yılları daha çok severim ama 2020 pek tatlı bir rakam :) Bize bir çok güzellikler getirsin :)