Mini Gezi Albümü

mini-travel-album
 Herkese merhaba! Antalya'dan meslektaşım Saadet Hanım dünyayı gezmeyi, farklı ülkeler keşfetmeyi çok sevdiğini ve seyahat fotoğraflarını depolamak için rengarenk bir albüm istediğini söyleyince, ben de hemen her rengin yer aldığı, cıvıl cıvıl bir albüm hazırladım.
scrapbook-gezi-albümü
scrapbook-gezi-albümü
Scrapbook gezi albümü, 25cm*25cm ebatlarında, 6 yaprak 12 sayfadan oluşuyor. Albümde fotoğraf depolayabileceğiniz pek çok alan var ve bu haliyle ortalama 100 fotoğrafa ev sahipliği yapabilir. Albümü detaylandırırken seyahat temalı etiketler, cepler ve kartlar kullandım. Kullandığım seri oldukça egzotik aslında ama baskı aldığım foto kartlarında da geniş bir renk skalası tercih ettim.
scrapbook-gezi-albümü
scrapbook-gezi-albümü
scrapbook-gezi-albümü
Bu albüm de yine videosu olmayanlardan. Video düzenlemek artık o kadar alıştığım ve pratikleştiğim bir konu ki, videosuz bir yayın çok boş geliyor açıkçası.  Çok istesem de bazen albümleri son gün yetiştirip kargoya veriyorum. Video çekimi için hiç zaman olmuyor ve arada böyle kaçaklar oluyor ister istemez:)
scrapbook-gezi-albümü
scrapbook-gezi-albümü
scrapbook-gezi-albümü
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, hoşçakalın:)

Yorumlar