Alparslan Bebek Fotoğraf ve Anı Albümü 👶

erkek-bebek-anı-albümü
 Herkese merhaba! Birtane Hanım'ın oğlu Alparslan için hazırladım bu anı albümünü.Bilirsiniz bebek albümleri hazırlamaya bayılıyorum. Çünkü detaylar her daim çok eğlenceli.
erkek-bebek-anı-albümü
erkek-bebek-anı-albümü
Erkek bebek anı albümü, 25cm*25cm ebatlarında, 6 yaprak 12 sayfadan oluşuyor. Albümde cepler, interaktif bölümler ve büyük boy kartlar yer alıyor. Bu haliyle albüm 10cm*15cm ve 13cm*18cm ebatlarında 100 civarı, hatta kullanıma bağlı olarak belki daha fazla, fotoğraf kapasiteli.
erkek-bebek-anı-albümü
erkek-bebek-anı-albümü
Albümlerimde ağır gramajlı kartonlar tercih ediyorum. Baskı aldığım fotoğraf kartları ise en az 230 gsm ağırlığında. Karton konusu cidden önemli. Çok kalın kartonları katlaması, şekil vermesi oldukça zor. Bunu başarsanız dahi, kat yerlerinden kırılma yapması çok olası. Çok ince olanlar ise dayanıksız olmaları nedeniyle kullanışsız.
erkek-bebek-anı-albümü
erkek-bebek-anı-albümü
Albümün temelinde Canson marka karton tercih ediyorum genel olarak. Ancak buna ek olarak çok değişik özelliklere sahip farklı kartonlarla da çalışıyorum. Mesela son keşfim; bildiğiniz kadife yüzeye sahip, yumuşacık çok özel bir karton çeşidi. Bebek ve düğün albümlerinin kapak tasarımları için mükemmel bir seçim olacağına eminim ve kullanmak için cidden sabırsızlanıyorum.
kisiye-özel-scrapbook-album
Albümlerimde bu tarz interaktif kartlar hazırlamayı çok seviyorum. Elbette en çok seçenek yine bebek albümlerinde. Ceplerin olduğu fotolara dikkat ederseniz, her birinde yine farklı bir kart mevcut.  Sizce de çok şirin değiller mi? Sırf bu tarz kartlardan oluşan bir albüm bile hazırlayabilirim aslında💙
baby-card
Bu arada albümün videosunu bir türlü bulamıyorum. Yeni bir bilgisayar almıştım. Dosyaları aktarırken bir anda yok oldu sanki. Artık ne zaman karşıma çıkarsa o zaman eklerim. Görüşmek dileğiyle, hoşçakalın.🙋

Yorumlar

Eren dedi ki…
bayıldımmm, Bahar'cım bu pastel renklere güzelliklere bakarken ruhum dinleniyor resmen, eline sağlık:)
Ada Deniz dedi ki…
Bayıldım çok güzel yine. Emeklerine sağlık. O kadar kağıtla nasıl uğraşıyorsun bilmem.
bahar006 dedi ki…
Saol Eren'cim, beğenmene çok sevindim😊
bahar006 dedi ki…
Kagitseverim ben çünkü bayılıyorum onlarla oynamaya😊 çok teşekkür ederim😊