Leon Bebek'in Kutu Albümü

Herkese merhaba! Antalya'dan Julia Hanım'ın bir yaşındaki oğlu Leon için çalıştığım kocaman bir mini albümle karşınızdayım:) Julia Hanım, oğlunun farklı ülke ve şehirlerde geçen ilk bir yılına ait yüzlerce fotoğrafı tek bir yerde toplayacak özel bir tasarım rica etti. Ben de scrapbook tekniklerinde sık rastlanan ancak boyut itibariyle bir örneği daha olmayan bu erkek bebek fotoğraf albümünü hazırladım.
Albüm, her bir yüzeyi 30cm olan bir küp aslında. Küp açıldığında ortaya çıkan toplam 5 bölümden dördünü, Leon'un ilk bir yılının üçer aylık dönemlerine ayırdım. Ortadaki bölüm ise doğum günü kutlamalarında çekilen fotoğraflar için.
Albüm 30 yaprak, 60 sayfadan oluşuyor ve bu haliyle 500'den fazla fotoğraf alıyor. Albümün içine bir de  ufak hatıraları depolamak için şirin bir kutu ile anıları kaydedebilmek için el yapımı bir defter hazırladım. Benim için dört başı mamur, muazzam bir çalışma oldu. Bu kadar sayfayı doldurabilmek için toplam 2 ay boyunca ciddi bir beyin fırtınası yaşadığımı belirtmeliyim:)
Albümün tüm fotoğraflarına blogda yer vermem imkansız ancak her bir bölüm için çok kısa videolar hazırladım. İzlemenizi çok isterim:) Gitmişken kanalıma da abone olmayı unutmazsanız süper olur. Şimdiden keyifli seyirler, hoşçakalın!

Part-1

Part-2

Part-3

Part-4

Part-5

Yorumlar

Handan dedi ki…
Baharcım yaptığın her şey benim olsun istiyorum :D O kadar güzel mi hepsi. Ellerine sağlık canım.
bücürükveben dedi ki…
Oy, oy, oy ne kadar güzel olmuş bu böyle, renklerin uyumuna bayıldım, sade ve şık, eline, koluna sağlık Bahar'ım, Leo bebek analı, babalı büyüsün. Kanalına üye olacağım hemen. Belki zaten üyeyimdir unuttum:))))Sevgiler:)
Eren dedi ki…
şu an gözlerimden kalpler çıkıyor!! Bahar'cım bu tam bir çılgın proje olmuş, muhteşemsin ya, beş videoyu da izledim, o detaylar bitirdi beni, ay maşallah Leon ne kadar şanslı, hep şanslı olsun inşallah:) ne kadar isterdim küçüklüğüme ait böyle bir hazinem olmasını..:)
bahar006 dedi ki…
Handan:)) Al senin olsun, çok saol canım:)
bahar006 dedi ki…
Müjdem, çok sevindim beğenmene, öperim:)
bahar006 dedi ki…
Eeren'cim, çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim ve izlediğin için ayrıca teşekkür ederim:) Leon doğuştan şanslı aslında, böyle düşünceli bir annesi olduğu için:)Sevgiler:)
Ada Deniz dedi ki…
Ne kadar güzel ve kullanışlı bir albüm olmuş. Emeklerine sağlık...
Dolunay -Alanayarts dedi ki…
inanılmaz güzel olmuş.çok ciddi emek ve yaratıcılık var.ellerine sağlık baharcım.leon bebek çok şanslı ve özel..
bahar006 dedi ki…
Saadet, çok teşekkür ederim, sevgiler:)
bahar006 dedi ki…
Alanaycım beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim:)
sebuş dedi ki…
Ah senin bu güzel anı defterlerin..
Bir tanesi de bizim evde göz bebeğimiz gibi..
Özlemişim..
bahar006 dedi ki…
Saol Sebus'um beğenmene cok sevindim ama sizin evde olan ne onu pek anlamadim 😊 Sevgiler😘
tülin dedi ki…
Müthiş etkilendim. Evet zevkli, evet kullanışlı ama ben yaptığınız işin netliğine bayıldım en çok.
Misler gibi olmuş :)
bahar006 dedi ki…
Tülin hanım hoşgeldiniz, ne kadar insanin modunu yukselten bir yorum, ben de bundan çok etkilendim:) Çok teşekkür ederim, sevgiler😊
cg.ozlem dedi ki…
Yine yine yine muhteşem bir tasarım. Her detay ayrı güzel. Bir insanın elinden çıkan her iş olağanüstü olur mu? Olur... Ellinize, emeğinize yüreğinize sağlık Bahar Hanımcım... Kucak dolusu sevgiyle :)
deeptone dedi ki…
yine çok ciciiiş :)