El Yapımı Vintage Defter

coptic-stitched-notebook

Herkese merhaba! Marmaris'ten dünyalar tatlısı Su Hanım'ın isteğiyle, Kıbrıs'ta yaşayan ve henüz evlenen arkadaşı için bir albüm hazırladım. Son anda albümün yanına onunla uyumlu bir de defter rica etti. Albümü daha sonra paylaşıcam ama önce defteri göstermek istiyorum.
coptic-stitched-notebook
coptic-stitched-notebook
El yapımı defterler hazırlamayı gerçekten çok seviyorum. Hiç abartmıyorum, ilkokuldayken bile, iğne-iplik ve kağıt üçlüsü ne zaman elime geçse kendime hemen bir defter yapardım. Hatta sadece ben değil, yakın arkadaşlarımın tamamı benim gibi defter yapmayı çok severdi. Elbette çok muntazam olmazdı yaptıklarımız ama bir gün sonra okulda birbirimize göstereceğimiz anı sabırsızlıkla beklemenin keyfi muazzamdı:) Düşünüyorum da artık her yerde karşılaştığımız stickerlar yeni yeni satılmaya başlamıştı ve bir kaç günlük harçlığımızla ancak satın alabileceğimiz kadar pahalıydı. O yüzden defterlerimizi, o çok nadide stickerları kullanarak, renkli kalemlerle yaptığımız kenar süsleriyle doldurarak hazırlardık. Ay ne günlermiş!
coptic-stitched-notebook
coptic-stitched-notebook
coptic-stitched-notebook
 El yapımı defteri coptic stitch metodu ile ve mumlu ip kullanarak hazırladım. Bu konuda Youtube'da onlarca video bulabilirsiniz. Başta zorlansanız bile -garanti veriyorum- eliniz alıştıkça sürekli yapmak istediğiniz harika bir terapiye dönüşüyor.
coptic-stitched-notebook
coptic-stitched-notebook
coptic-stitched-notebook
 A5 boyutundaki el yapımı defterde, vintage görüntüsünü yakalamak için minik ahşap aksesuarlar, çeşitli mühürler, eskitme mürekkepleri ve cep oluşturmak için yine vintage desenli kartlar kullandım. Vintage çalışmalarımın tamamında, ahşap, albüm ya da defter fark etmez, ışıltı kullanmayı çok sevdiğimden kapak ve sayfa kenarlarında vazgeçilmezim olan simli ve boyutlu boncuk boyalardan faydalandım.
coptic-stitched-notebook
coptic-stitched-notebook
 Defterin çok kısa bir videosu hemen aşağıda. Videoyu izlerken kanalıma da abone olursanız beni çok mutlu edersiniz. Herkese iyi tatiller, hoşçakalın!

Yorumlar

Ada Deniz dedi ki…
Nefis görünüyor. Bende ahşap kesmiştim defter yapacağım diye. Tembellikten bitirmedim bir türlü.
bahar006 dedi ki…
Oooo ahşap kapakla harika olur, bir müşterim video göndermişti hatta böyle gizemli çekmeceleri, garip açılışları olan ahşap bir defterle ilgili, çok beğenmiştim:)
EMİNE ÖZTÜRK dedi ki…
çok şık olmuş.. iyi günlerde kullanılsın.
bücürükveben dedi ki…
Harika bir defter olmuş Bahar'ım, seçtiğin resimler çok güzel, nostaljik, Su hanım güle güle kullansın, eline sağlık:) Çocukken neyi seviyorsa insan ondan başarıya ulaşır hep diyorum.
cg.ozlem dedi ki…
Yoksa o video bu muydu?
https://www.youtube.com/watch?v=Srw9gXDa24g&feature=youtu.be :)

Bahar Hanım deftere de ayrıca bayıldım. Bende istiyorum desem :):)
bahar006 dedi ki…
Emine Hanım, çok teşekkürler,sevgiler:)
bahar006 dedi ki…
Müjdem çok sevindim beğenmene, öperim:)
bahar006 dedi ki…
Özlem Hanımcım:))) Oydu evet evet:)) Nasıl güzel:) Yaparım ne zaman isterseniz:)