Eski Duvar Saati Nasıl Yenilenir? | Alice Temalı Çocuk Odası Duvar Saati

 

eski-duvar-saati-yenileme
Herkese merhaba! Zaman yine su gibi akıp geçmiş. Youtube kanalım için video hazırlamak çok vaktimi aldığından bitirdiğim projelerin yazılarını bir türlü bloga ekleyecek fırsat bulamıyorum. Bu duvar saati de onlardan biri. 

Uzun zamandır Ela Masal'ın odası için bir duvar saati arayışındaydım. Ama bilirsiniz, konu çocuk odası dekorasyonu olunca, tüm saatler neredeyse birbirinin aynı. Daha masalsı, hikayesi olan bir saat aradım ancak bulamadım. Alice Harikalar Diyarında masalını minik kuşum çok sever, bu temanın konu olduğu objeleri de ben çok seviyorum. (Hatta yine aynı tema ile çalıştığım bir kapı süsü var. ) Daha önce bir okul projesi için bu saatin karton versiyonunu yapmıştık. Baktım dolapta kullanılmayan bir sürü duvar saati var.  Bir an düşündüm ve hangi saat benim caanım yavruma ellerimle hazırlayacağım bir saatten daha iyi olabilir ki dedim ve ortaya bu çıktı.😜 Tamam daha iyi bir saat var, kabul ediyorum. Gece Sirki romanında uzun uzun anlatılan o muhteşem saat, evet. Ama o saat zaten listenin zirvesinde, listenin ikincisi de bu oluyor benim için.😂

Alice temalı çocuk odası duvar saatini nasıl yaptığımı merak ediyorsanız, videosu hemen aşağıda. Eğer videoyu göremezseniz, yukarıdaki resme tıklayarak kanalıma ulaşabilirsiniz. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, hoçakalın.🙋


Yorumlar

Klio'nun Şarkısı dedi ki…
Şahane olmuş! Ellerinize sağlık.
bahar006 dedi ki…
Çok teşekkür ederim, sevgiler:)
Eren dedi ki…
Bahar'cım hayranım sana, nasıl bir yaratıcılık bu, bayıldım, şahane olmuş, ellerine sağlık, kocaman sevgiler:)
bahar006 dedi ki…
Eren'cim çok sevindim beğenmene, yaratıcılık değil de hayalgücü zengin olabilir belki:))Sevgiler benden:)
Ada Deniz dedi ki…
Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.