Organze Keseli El Yapımı Defter


Organze-keseli-el-yapımı-defter
Herkese merhaba! Eylül ayı benim için Ocak'tan daha fazla yılbaşını temsil ediyor. Okulların açılması, adli yılın başlaması gibi konular benim için plan-program yapmanın, ajandaları doldurmanın, çok sevdiğim düzenli hayata geçmenin tam karşılığı. Yüzyüze eğitimin başlamasıyla birlikte, içerik üretme konusunda da daha verimli olacağım bir yıl diliyorum kendime. 

Bu defteri ve fotoğrafını her nedense çekmediğim keseyi, kadim müşterim Özlem hanım için hazırlamıştım. Aslında kese düşüncesi bir anda ortaya çıktı. Elimde bir miktar organze tül vardı. Defter kapağında kullandığım stencil şablonu kullanarak ışıltılı bir kese hazırlasam nasıl olur diye düşünürken ortaya bu çalışma çıktı. 

 Videomu izleyip kanalıma abone olursanız çok sevinirim. Videoyu göremiyorsanız yukarıdaki resme tıklayın lütfen. İyi seyirler. Hoşçakalın.

Yorumlar