CAM VAZONUN ANTİK VAZOYA DÖNÜŞÜMÜ

Transform A Glass Vase Into Antique Vase

Herkese merhaba! Umarım sağlığınız yerindedir. Bugün sizlerle, rölyef pasta ve kahve kullanarak antik bir görünüme kavuşturduğum cam vazomu paylaşmak istiyorum.

Vazo yaklaşık 15 yıllık. Gördüğünüz üzere bol renkli, desenli ve oldukça ağır bir vazo. Ancak evde ya da ofiste kendine hiç bir şekilde yer bulamadığından kutulayıp balkona kaldırmıştık. Aklımızdan çıkmış. Geçenlerde eşim balkon düzenlemesi yaparken bunu ne yapsak diye sorunca, epeydir yapılacaklar listemde olan antik vazoyu artık hayata geçirmem için gereken tüm işaretlerin tamamlandığını düşündüm.😂 Yapmak istediğim değişikliği önce bir Nutella kavanozunda denedim, sonuç başarılı olunca kolları sıvayıp işe başladım.

Cam vazonun baştan sona geçirdiği dönüşümün tüm aşamalarını filme aldım. Kameraları hazırlamak, uygun ışığı yakalamak-ki her zaman mümkün olmuyor-, bu arada objeyi boyamak, objeyi boyarken tekrar kameraları kontrol etmek, arada gidip fırçaları yıkamak, sonraki aşamanın malzemelerini hazırlamak, herşey bittikten sonra tüm o videoaları birleştirip editlemek filan...Çok yorucu ama bir o kadar da eğlenceli ve tatmin edici. Bundan sonraki projelerim daha kolay olmayacak ancak eğlence kısmında kapışırlar bence.😊

Videom hemen aşağıda. İzlerseniz çok mutlu olurum. Ama paylaşır ve gelmişken kanalıma abone olursanız daha da mutlu olurum. Şimdiden keyifli seyirler, hoşçakalın.🙋

**Bu arada cep telefonunun mobil sürümünde video görünmüyormuş. Yayının başındaki resme tıklarsanız, videoyu izleyebilirsiniz.

Yorumlar

Handan dedi ki…
Videoyu göremedim. Gidip youtube hesabına bakiim :)
Drora's minimundo dedi ki…
It's beautiful! Thank you for sharing the video link.
Happy spring!
Hugs, Drora

Eren dedi ki…
harikasın Bahar'cım eline sağlık bambaşka bir şey oldu vazo, bravo gerçekten:)
bahar006 dedi ki…
Mobil surumde sıkıntı var Handan, sadece web sürümünde görünüyor maalesef. Neden acaba?
bahar006 dedi ki…
Drora, thank you for your comment,happy springs🥰
bahar006 dedi ki…
Saol Eren'cim, çok sevindim begenmene 🥰
Ada Deniz dedi ki…
Videolu anlatım çok iyi olmuş. Ellerine sağlık..
bahar006 dedi ki…
Saol Saadetcim, çok teşekkürler:)