Scrapbook Mini Album

kisiye-özel-anı-albümü
 Herkese merhaba! İstanbul'dan güzeller güzeli Selin Hanım, işadamı olan eşi için bir albüm rica etti. Ben de şarap koleksiyonu yapan, kendine ait bir mahzen kurma planı olan, dünya mutfaklarını seven, deniz mahsüllerini çok iyi pişiren ve sık sık yurtdışı seyahati yapan eşi için vintage bir albüm hazırladım.
kisiye-özel-anı-albümü
kisiye-özel-anı-albümü
vintage-anı-albümü
Albüm 25cm*25cm ebatlarında , her zamanki gibi 6 yaprak 12 sayfadan oluşuyor. İnteraktif sayfalar, cepler, büyüklü-küçüklü bölmeler ve ceplerde yer alan kartlarla 100 den fazla fotoğrafın tamamını bu albümde toplamak mümkün.
vintage-anı-albümü
vintage-anı-albümü
scrapbook-mini-album
Albümlerimi kişiselleştirirken metal aksesuarlardan ya da albüm sahibini niteleyen objelerden yararlanmayı seviyorum. Başta da belirttiğim üzere Selin Hanım'ın eşi tam bir şarap uzmanı ve iyi bir koleksiyoner. Ben de albümün bir sayfasını içi açılarak fotoğraf koyulabilen bir şarap şişesi ve salkım üzümler ile detaylandırdım ve bence albümün en çarpıcı kısmı da bu oldu.
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
scrapbook-anı-albümü
Albümü daha detaylı incelemek isterseniz videolarımı izlemenizi tavsiye ederim.  Bu albümün videosu da hemen aşağıda, şimdiden keyifli seyirler:)

Yorumlar

AsOrTiK dedi ki…
her detayı ayrı güzel calısmana bayıldım. emeğine saglık bahar.
sevgiler...
bahar006 dedi ki…
Sağol Nagehan'cım beğenmene çok sevindim, sevgiler:)
Kathy Leonia dedi ki…
wow this looks fantastic:) follow:) hope U follow back:)
Kathy Leonia dedi ki…
have a good day:)
Dolunay -Alanayarts dedi ki…
senin albümlerine bayılıyorum.hatta geçen gün eşime olaki yeltenirsen doğum günü yada sevgililer günü için hediye fikri için önerilerimden biride senin albümlerindi.:)) umarım hatırlar.muhteşem olmuş her zamanki gibi.
bahar006 dedi ki…
Kathy, thank you:)

Kinga, thanks:)

bahar006 dedi ki…
Alanay'ım, bak gurur duydum şimdi, bunu düşünmen, aklına getirmen bile öyle kıymetli ki benim için, çok teşekkür ederim, öperim:)
Eren dedi ki…
ay Bahar'cım her zamanki gibi süpersin, bayıldım, kişiye özel detaylar üzerinde durman albümlerini eşsiz yapıyor bence de:)
Ada Deniz dedi ki…
Kapak rengi ayrı bir güzel olmuş bunun....
bahar006 dedi ki…
Eren'cim beğenmene sevindim canım, teşekkür ederim:)
bahar006 dedi ki…
Saadet, çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim:)
cg.ozlem dedi ki…
O, kişiye özel detaylar albümleri öyle kıymetli kılıyor ki anlatamam :)
Her albümünüz eşsiz... Ellerinize sağlık :)