İpek'in Anı Albümü 💗

scrapbook-mini-album

Herkese merhaba! Nasılsınız? Bugün çok tatlı bir annenin, Canım Özlem Hanım'ın, dünyalar güzeli kızı İpek için hazırladığım bir scrapbook albüm paylaşmak istiyorum sizlerle. Bildiniz değil mi? Hani şu, şu ve şu albümlerde birlikte çalıştığım canım Özlem Hanım'dan bahsediyorum.💙
kız-bebek-anı-defteri

kisiye-özel-anı-albumu

Anı albümü, İpek'in doğumundan 6 yaşına kadar olan dönemi kapsıyor. Özlem hanım renkli kişiliğini burada da konuşturarak gökkuşağı gibi bir albüm istedi benden. Ben de her sayfasında farklı taban kartonu kullanarak o rengarenk görüntüyü yakalamaya çalıştım. Kullandığım cıvıl cıvıl seri de hedefime maksimum uyum sağladı bence:)
rainbow-mini-album

fotograf-albümü

Çiçek, kelebek, puantiye, pony atlar, peri kızlar, çıkartmalar vs. ile çok sevimli bir albüm oldu. Vintage albümleri çok sevmeme rağmen bu his çok olmuyor ama bu tarz albümleri hazırlamak gerçekten içimi açıyor, resmen kendime terapi oluyor bana. Akşam olsa da başına geçsem bir an önce diye saatleri saydığımı da itiraf edeyim bu arada. 😉
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album

scrapbook-mini-album

Sevgili İpek güle güle büyüsün, güzel annesi de içini mutlulukla doldursun. Albümün videosu hemen aşağıda, albüm detaylarını merak ediyorsanız izlemenizi tavsiye ederim. Keyifli seyirler!

Yorumlar

sebuş dedi ki…
yine harika şeker gibi bir anı defteri olmuş.
ellerine sağlık bahar,
bahar006 dedi ki…
Beğenmene sevindim Sebuş'cum, çok teşekkürler:)
Ada Deniz dedi ki…
Şeker gibi olmuş bu, emeklerine sağlık:)))
bahar006 dedi ki…
Çok teşekkür ederim Saadet, sevgiler:)
cg.ozlem dedi ki…
Kızımın enn güzel anılarını biriktirdiğim 3'lemenin ilk anı defteri...
Bir de 6-12 ve 12-18 yaşları için şimdiden siparişlerimi vereyim ben :):)
Bahar Hanımcım, elinizin değdiği her şey gibi bu da hayallerimin ötesinde bir albüm oldu.
Sonsuz sevgiyle :)