6D Sinema ve Haftasonu

Daha önce size 5D'li olanından bahsetmiştim ya, haftasonu Nata Vega Alışveriş Merkezine gittik. Aslında şu Türkiye'nin en büyük, Avrupa'nın ikinci büyük akvaryumuna bakalım, bir de film izleyelim diye gittik. Ama akvaryum Mart ayında açılacakmış, istediğimiz filmin salonu da hazır değilmiş. Bu nedenle 6D sinemayı tercih ettik.

alışveriş-merkezi

 Şunu diyebilirim, 5D'den çok daha güzeldi. Biz dinazorlu bir film seçtik ve yerimize oturur oturmaz bir rüzgar esmeye başladı. Rüzgar diyorum, bildiğimiz rüzgar gibi yani. Öyle 5D'de olduğu gibi üfleme falan değil, sonra ekrandaki görüntü sulak bir yere geçince suratımıza yağmur yağdı resmen. Sırılsıklam olmasak da, hani yağmur damlalarını hissettik. Sonra, ekrandaki araç otluk bir araziye indi, ayaklarımıza o anda sanki gerçekten uzun otlara basıyormuşuz gibi dallar sürtündü, çok etkileyiciydi. En acaip kısmı ise, kocaman dinazorun ağzını açarak burnumuzun dibine gelmesiydi ki, kafamızı yutacakmış gibi elimizle savuşturmaya çalıştık. Artık dışarıdaki kameradan nasıl bir etki yarattıysak, bizim salonda sadece biz varken, çıktığımızda bilet kuyruğu olmuştu:) Hep böyledir zaten, mağaza, dükkan farketmez, boş diye gireriz, 5 dakika sonra ana-baba günü olur. Bizi kullanın diyoruz ama işte anlamıyorlar:)
Sonra bir baktık, alışveriş merkezinin içine lunapark kurulmuş, her türlü tehlikeli oyuncağa son derece meraklı biri olarak, gittik biletlerimizi aldık. Daha doğrusu artık teknoloji ilerlemiş, bir kart alıyorsunuz, içine para yükletiyorsunuz, sonra onu oyuncaklarda harcıyorsunuz.

alışveriş-merkezi

Resimlerde görünen tüm oyuncaklara bindik, hatta birşey daha vardı, hem döndüren hem sallayan ama denge açısından eşimle beni ayrı ayrı yerlere oturttular, onu çekmeyi unutmuşum. Eşim artık yeter deyince ki zaten binecek birşey kalmamıştı, sallanma faslına son verdik:)
alışveriş-merkezi

Anatolium tarafında da bu sevimli ayılarla karşılaştık, yılbaşından kalmışlar sanırım, hem çalıp hem söylüyorlardı ama biz seslerini duyamadık:)

Nata-Vega
Cumartesi günü kar yoktu ama hava epey rüzgarlıydı. Gece bir baktık ki kar başlamış hem de nasıl, toz halinde yağıyordu resmen.

kar-manzarası-Ankara

Pazar sabahı ise durum şu şekildeydi.

kar-manzarası-Ankara
Burası da bizim evin önü, yazın da çok hoş olur ama kışın çam ağaçları harika görünüyor gerçekten.

kar manzarası-Ankara

Pazar günü de Cepaya gittik. Sizi bilmem ama ben kışın alışveriş merkezlerini gezmeyi daha çok seviyorum. Hele değişik etkinlikler olursa daha çok eğleniyorum. Umarım sizin hafta sonunuz da benimki kadar iyi geçmiştir:)

Yorumlar

mavii dedi ki…
zevkle okudum baharcım ne kadar güzel bir hafta sonu geçirmişsin
burda bile öyle büyük bir avm yok ya kıskandım valla bizde bugün sözde büyük bi yere gittik ama içinde luna park yoktu:)))))
6d yi denemem lazım pardon mutlaka gitmemiz lazım çok etkileyiciymiş cidden
mavii dedi ki…
bu arada haftaya kadar kar yagmazsa sırf onun için ya abanta yada ankaraya gelicez mutlaka buraya da ugramalı teşekkürler cnm
AslıASLI dedi ki…
6D benimde çok ilgimi çekmeye başladı baharım ya, ne güzel eglenmişsiniz. Harika bir hafta sonu olmuş, umarım her günümüz bu lezzette geçer. Ama o kar görüntüsü inan her şeye deger :)
okuyan dedi ki…
Keyifli vakitlerine tanık olup bende mutluluk hissettim canım. Ne güzel fotoğraflamışsın.
Her günün mutlu ve keyifli geçsin inşallah.
Biz cumartesi günü hafif güneş eşliğinde Külkedisi'ni veterinere götürdük. Bugün de hiç dışarı çıkmadık, Aşkım'la Külkedisi'ni günün bilumum saatlerinde bir araya getirdik:) Maşallah henüz birbirlerine girmediler:) İnşallah böyle böyle alışırlar. Benim kedili geçti hafta sonum:)
Sevgilerimle canım.
bahar006 dedi ki…
Mavim abantı boşver buraya gel tatlım, ben seni gezdiririm:)

Aslım tam senin seveceğin tarzda bişey zaten, dene mutlaka:)

Okuyanım, valla tebrikler, eğer birbirlerine alışırlarsa, bu büyük başarı olur, çünkü yavru değiller neticede, olsun kedili haftasonu da güzeldir canım, sevgiler:)
Unknown dedi ki…
canım benim ne güzel eğlenmişsiniz ya:) bak şimdi 6D sinemayı nereden bulucam ben ya:( kar görüntüsünü çok özlemişim kış bitti hala burada kar yokaslında bir yağsada ortalığın mikrobu kırılsa:)
Adsız dedi ki…
ankarada nereye açıldı natavera? nasıl özledim ankarayı ve yağan o güzel lapa lapa karı.. mercan
bahar006 dedi ki…
Belişim, İzmir'e gidince ne yapacaksın:)) Karın en iyi tarafı o zaten, haklısın:)

Mercan Nata Vega İkeanın yanında, Mamak Doğukent Bulvarında.
Ankara'yı gerçekten seviyorum :) Soğuğu ile Eskişehir'i aratmıyor :)Bende yabancılık çekmiyorum haliyle. Fotoğrafları görünce mutlu oldum . Güzel bir hafta sonu olmuş . Sevgiler :)
Noblesse dedi ki…
harika bir hafta sonu geçirmişsin Baharcım, 6D'yi çok merak ettim.
Maya dedi ki…
Bahar abla, Nata Vega'yı anlatman çok güzel oldu çünkü ne zamandır ben de gitmek istiyordum ama eriniyordum hep, harekete geçme vakti geldi sanırım :) sevgiler kocaman :)
bahar006 dedi ki…
Berlincim, Ankara'yı seven bir daha vazgeçemez zaten, teşekkürler:)

Noblessem, çok eğlenceliydi, tavsiye ederim:)

Mayacım, biraz uzak olmasa daha iyi olacak ama napalım, fırsat buldukça gidiyoruz, bazı markalar da acaip indirimler vardı, fırsatın olursa gez mutlaka, sevgiler canım:)
Modavesaire dedi ki…
bu nata kısmı yanii anatolıum un devamı açıldı mı acaba ?????çok merak ediyorum. en son gittiğimizde bitmemişti içi..
neval dedi ki…
abla size avm gülü diyebilirmiyim ?
bahar006 dedi ki…
Modacım açılmış, ama akvaryum kısmı ile sinemaların bazı kısımları açılmamış.

Neval ablacım diyebilirsin tabi:)
rebeltakipte dedi ki…
6d film izlememiştim hiç çok meraklandım okuyunca,birilerinin aklını çelip gitmeliyim :))
CEPAYNASI dedi ki…
6D bana göre değilmiş:)
kar her yeri güzelleştirmiş.....
chfashiontrend dedi ki…
5D deneyimim var ama 6d bilmiyordum...ne güzel bir sokak nasıl güzel evler....görseller harika....sevgiler
bahar006 dedi ki…
:) Kar erimeden kalsa güzellik devam edecek ama...
marifet ellerimizde dedi ki…
CANIMM BENDE BAYILIYORUM BU 5D LERE....EN SON SAPPHIRE DEKI ISTANBUL TEMALIYA BINDIK..MUTLAKA TAVSIYE EDIYORUM ISTANBULA GELINCE KESINLIKLE GITMELISIN....FOTOLAR HARIKA:)))))))))
bahar006 dedi ki…
Aklımda bulunsun canım, yakın zamanda gelirsem mutlaka denerim:)
bahar006 dedi ki…
Rebelcim hiç vakit kaybetme, git mutlaka:))

chfashiontrend, beğenmene sevindim,çok teşekkürler:)
hobivakti dedi ki…
Güzel bir gün geçirmişsiniz, ne mutlu size. :)

Kar manzaralarına bayılıyorum. :)
bahar006 dedi ki…
Saol hobicim, aynen ben de:)
mahmur prenses dedi ki…
kar fotoğrafları çok güzel. Çam ağacına kar çok yakışıyor. Alışveriş merkezlerini seviyorum ama hafta içi. h.sonu çok kalabalık oluyor ve beni çok yoruyor.
Modavesaire dedi ki…
siz batikentte caqin sitesinde mi oturuyorsunuuuz ???
bahar006 dedi ki…
Haklısın aslında ama haftaiçi de bizim zamanımız olmuyo ki hiç, mecburen haftasonu gidiyoruz, teşekkürler canım:)
bahar006 dedi ki…
Modacım çağın bize çok yakın ama orada değiliz, müstakil bizimki:)