5D Sinema Deneyimi

Dün Anatolium alışveriş merkezindeydik. İkea'ya uğradık. Biraz gezdik, biraz alışveriş yaptık. Beş boyutlu sinemanın oraya da açıldığını görünce denemeye karar verdik. Gerçekten süper eğlenceli, 5-6 dk. sürüyor ama o kadar çok sarsılıyorsunuz ki, o da yetiyor zaten. Tabi, biz ikinci biletlerin indirimli olduğunu duyunca iki kez denedik.

İstediğiniz filmi seçebiliyorsunuz. Üç boyutlu gözlüğünüzü takıp yerinize geçiyorsunuz ve ekrandaki görüntülere senkronize hareketli bir platform ve sis, yağmur, rüzgar gibi efektlerle bir sağa bir sola yatıyorsunuz. Yalnız bizim ilk seçtiğimiz film, denizin altında geçiyordu. Koltuğun baş kısmından kafamın arkasına doğru o kadar fazla rüzgar yedim ki, şu an başım müthiş ağrıyor. Siz de denerseniz başınızı korumaya özen gösterin. Nasıl bir şey olduğunu videodan da izleyebilirsiniz.

Yorumlar

Modavesaire dedi ki…
biz de her gidişte görüyoduk ama hiç girmiyoduk.. bi gün denerim artık:))
Dolunay -Alanayarts dedi ki…
hadi yaa!bende denemek çok istiyorum:)) çizgi film istiyorum hemde:)
sevda s. dedi ki…
Çok merak ettim, ben de hep görüyorum ama denemiyorum :)
bahar006 dedi ki…
Kızlar denemelisiniz, o ahtapotun kolunu bacağını kafamıza doğru bi uzatışı var sormayın. Tabi içerdekilerin görüntüsünün dışardan da izlendiğini bildiğimizden fazla tepki vermemeye çalıştık ama eminim çok abuk hareketler yapmışızdır:)
HoBiHuZuR dedi ki…
:) bahar daha geçen gittik 7 d di ama oğlum bindi ben azıcık tırstım :) cıx verilen tepkileri seyretmek hoş değil :)
bahar006 dedi ki…
Huzurcum deneseydin, korkacak bişey yokki azıcık adrenalin sadece:)) Hem sırayla, 7d duymadım ama o daha da gerçekçidir herhalde:)
mavii dedi ki…
ay inanmıyorum bu ne :D bedava verseler binmem:D yok ya çok çılgınca ay bharım düşünsene hepimiz içindeyiz bütün kızlar ne eglenirdik :)))
AslıASLI dedi ki…
Valla bayılırım :) harika bir deneyim yaşamışınız baharım, bende istiyorummm :)
okuyan dedi ki…
Fazıl denemişti ve çok keyif almıştı. Ama hiç bana göre değil:)))
♔Joveland dedi ki…
ben de gitmiştim kaykay dı ve kenarda oturuyordum platform havaya kalktığı için yana doğru düşeceğim sandım :)) gideceklere tavsiye ortaya oturun kesinlikleee :D
bahar006 dedi ki…
Mavi tehlikesi yok ki, gerçekten çok eğlenirdik, emin ol:)
Aslım evet hemen dene, tam senin seveceğin türden:)
Okuyancım, eşlik et eşine:)
Joveland, evet ben de ortaya oturdum, bilsem kenara otururdum:))