ÇUVAL BEZİNDEN PLAJ ÇANTASI YAPIMI

çuval-bezinden-plaj-çantası-yapımı 

Herkese merhaba, nasılsınız? Bugün sizlerle çuval bezinden diktiğim ve üzerine stencil uyguladığım plaj çantalarını paylaşmak istiyorum.

Benim dikiş bilgim yok denecek kadar az, buna rağmen dikiş konulu videolar, izlemeyi en sevdiğim videoların başında geliyor. Ben dikiş makinemi scrapbook albümlerimde ya da yaptığım defterlerde, sayfaları dekoratif dikişlerle birleştirmek için almıştım aslında. Ama dikişe -biraz da annemin etkisiyle-ilgim olduğundan kendi çapımda ufak denemeler yapmaya başladım. Basit kılıflar, Ela'ya oyuncaklar vs.

çuval-bezinden-plaj-çantası-yapımı

Tabii dikiş bilmiyor olmam, renk renk kumaşlar almama engel değil. Çuval bezini de bir albüm için almıştım, kullanmayınca kaldı. Ben de bu projede değerlendirmeye karar verdim. Bu çantayı kolunuza takıp gezemezsiniz çünkü çuval bezi teninizi rahatsız edecek bir dokuya sahip. Ama içine kreminizi, şapkanızı atıp plaja götürmek için gayet uygun. Gerçi bu sene plaj görür müyüz emin değilim ama havuz kenarında da işe yarar bence.😊

çuval-bezinden-plaj-çantası-yapımı

Çantaları diktikten sonra üzerlerine marin temalı stencil çalıştım. Dediğim gibi dikiş konusunda çok çok acemiyim ama sadece bu proje bile bana çok şey öğretti. Size tavsiyem; aklınızda denemeyi düşündüğünüz bir iş varsa hemen deneyin. Yanlış yapa yapa doğruyu buluyorsunuz ve eğlencesi de bonusu.

Çantanın yapım aşamalarını hemen aşağıdaki videodan, videoyu göremiyorsanız ilk resme tıklayarak ulaşacağınız youtube kanalımdan izleyebilirsiniz. Kanalıma abone olursanız ayrıca çok sevinirim. Şimdiden keyifli seyirler, hoşçakalın.🙋

Yorumlar

Klio'nun Şarkısı dedi ki…
Hem spor, hem şık. Ellerinize sağlık.
Ada Deniz dedi ki…
Dikiş makinasını gerekli diye almıştım. Çok işe yarayan bir yardımcı aslında. Sevmesem de ara ara dikerim. Basit çanta, nevresim takımı, çocuklar küçükken oyuncak falan dikmiştim. Epeydir elime almadım. Bak plaj çantası güzel fikir. Seninkilere bayıldım...
bahar006 dedi ki…
Sezer Hanım, çok teşekkür ederim:)
bahar006 dedi ki…
Saadet, ben elimde dikmeyi de çok seviyorum, resmen rahatlıyorum birşeyler dikerken ama makine cidden çok pratik ve zamanın yoksa hele de elin yatkınsa harika bir makine. Mağaradan yeni çıkmış gibi oldu ama:)
Sen zaten dikiyomuşsun ne hoş, benim cebelleştiğim bu çantayı sen havada karada halledersin o zaman:)Çok teşekkür ederim beğenmene, sevgiler:)
Eren dedi ki…
Bahar'cım şahanesin yaa çok tebrik ederim müthiş olmuş, yaratıcılığını her alanda kullanmana hayranım, eline sağlık:)
bahar006 dedi ki…
Eren:) Çook teşekkür ederim canım, eksik olma:)