Aile Hazinemiz Anı Albümü

kişiye-özel-anı-albümü
Herkese merhaba! Kitap okumayı sevip de kitap tanıtımlarıyla ilgili blog sayfalarını takip ediyorsanız Sevgili Eren'i mutlaka tanıyorsunuzdur.
kişiye-özel-anı-albümü
kişiye-özel-anı-albümü
Birgün Bursa'ya gidiyoruz, Eren mail attı, ailesi için bir scrapbook anı albümü istediğini söyledi. Albüm şimdi yayınlanıyor ama biz aylar öncesinden yazışmaya başladık aslında. Eren, diğer müşterilerimden farklı olarak albümün yapım aşamasında ya da sonrasında hiç bir foto istemediğini belirtti. "Tamamen sürpriz olsun" dedi. Sadece albümde kurdele yerine mıknatıs kullanmamı rica etti. 
kişiye-özel-anı-albümü
kişiye-özel-anı-albümü
 Ben de tam da Eren'in ipucu olarak verdiği seriyi kullanarak bu romantik, kendinden ışıltılı, renkli albümü hazırladım.
kişiye-özel-anı-albümü

kişiye-özel-anı-albümü
Albümün kartları içerisine dünyaca ünlü klasiklerin orijinal kitap kapaklarının resmini de ekledim. Kitapları en az benim kadar seven Eren'in hoşuna gideceğinden emin olarak:)Aslında tam da burada bir şey eklemeliyim. Albüm sahibi ne kadar pozitif ise, albümü çalışması o kadar sorunsuz ve keyifli oluyor. Eren'den öyle süper bir enerji aldım ki, maillerinin neredeyse sesli olduğuna ve resmen kahkaha attıklarına yemin edebilirim. İnsanı sürekli motive eden, modunu yükselten, yüzünüzde sebepsiz gülümseler yaratan harika bir insan kendisi. Bence herkesin hayatında en az bir Eren olmalı:)
kişiye-özel-anı-albümü
Asıl sürprizim ise bu el yapımı ayraçlardı. Kullanırken beni hatırlar umarım. Eren'cim güzel anıların olsun, mutlulukla kullan albümünü de, kocaman öpüyorum:)
el-yapımı-ayraç

el-yapımı-ayraç
el-yapımı-ayraç

 Albümün videosunu HD ayarında izlemeyi unutmayın lütfen. Görüşmek dileğiyle, hoşçakalın.

Yorumlar

Lady dedi ki…
Çocuğun olsam net bütün el işi gerektiren ödevleri sana kitlerdim. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :D
Kermit Alemlerde dedi ki…
Kıskanılası marifetli eller kocaman maşallah harikalar yaratmıssın :D
Esen Can dedi ki…
Oooo, bu albüm bir harika dostum! Renkler, desenler cıvıl cıvıl, enerjisi çoook yüksek bir albüm yapmışsın yine, güle güle kullansın sahibi, senin de güzel ellerin dert görmesin Baharım :)
sevda s. dedi ki…
Canım ne kadar güzel olmuş, albüme ayrı ayraça ayrı bayıldım.
Eren dedi ki…
Baharcıııım inanılmazsın, hakkımda yazdıkların beni ne kadar mutlu etti ama bu karşılıklı tabi ki benden aldığın kendi güzel enerjinin yansımasıdır, çok teşekkür ederim, bu albüm bana gelen en özel şeylerden biri, o kadar özenle o kadar titiz o kadar duygu katılarak hazırlanmış ki, kendimi mutlu hissetmek istediğimde açıp açıp baktığım bir hazine gerçekten:) bir kere daha ellerine, yüreğine sağlık, çok teşekkür ederim tekrar, sevgilerimle:)
bahar006 dedi ki…
Hahaha:)) Umarım Ela bu dediğini uygulamaz ilerde:)) Çok saol:)
bahar006 dedi ki…
Çok teşekkür ederim:)
bahar006 dedi ki…
Saol dostum:)) Sahibinin enerjisi o, sen de bilirsin Esen'cim, hissediyo insan, iyi insanın işi iyi gidiyo hep:) Saolasın:)
bahar006 dedi ki…
Sevda'cım, çok teşekkür ederim canım:)
bahar006 dedi ki…
Sen de beni mutlu ettin Eren'cim, yazdıklarımı da ilk kez duymadığına eminim, güle güle kullan tekrar, seni tanıdğım için çok şanslıyım, sevgiler:)
Eren dedi ki…
O şans bana ait Bahar'cım, çok teşekkür ederim, bence de herkesin hayatında bir Bahar olmalı, sevgiler:))