Perşembe, Ocak 02, 2014

Teneke Kutulara Peçete Dekupaj

Arada bir evde biriken parfüm, konserve, salça gibi boş teneke kutularını toplar ve genelde peçete dekupajı yaparak değerlendiririm. Bence hobilerine vakit ayıran ve malzemelerini nereye koyacağını bilemeyen insanlar için teneke kutular hayati öneme sahip:) Ama gözümüze güzel görünmeleri, sanırm biz bayanlar için çok daha önemli.Sonuçta hoş desenli bir peçete, raftan bana bakan salça yazısından daha cazip ne de olsa:)

pecete-dekupaj

pecete-dekupaj
Kutuları basitçe birer kat beyaz akrilik boya ile boyadım. Ardından seçtiğim peçeteleri kutulara peçete tutkalı ile yapıştırdım. 

pecete-dekupaj

Kutuların bazılarını eskittim ve sonra hepsini su  bazlı vernikle vernikledim. Ardından boncuk, doğal rafya ve kınnapla basit fiyonklar ekledim.
Siz de evinizde kullandığınız ürünlerin teneke ambalajlarını bu şekilde süsleyip farklı alanlarda değerlendirebilirsiniz.

pecete-dekupaj

20 yorum:

  1. hepsi birbirinden hoş ve sana kesinlikle katılıyorum, yazılı bir tenekedense bu halleri ile çok daha zarifler:)) bakarken insanın içine hoşluk veriyor. ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş olmuşlar Baharcım, hepsi birbirinden dekoratif görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuşlar... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller, hem göze hitap edip hem de hobicilerin ıvır zıvırlarına hizmet etmesi çok hoş

    YanıtlaSil
  5. 2. fotoğraftakilerin peçetesi çok güzelmiş;)
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok şık olmuş ellerinize sağlık selamlar...:)

    YanıtlaSil
  7. Her biri sanat eseri gibibayıldım doğrusu:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar, özellikle eskitme olanlara bayıldım. Mutlu yıllar dilerim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. off muhteşemlerrr! bir kere desenler süper ikincisi ise süper uygulamışsın.çok beğeniyorum zaten senin çalışmalarını.harikasın baharım.on numara!

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar güzel bir değişim olmuş,peçete seçimlerine bayıldım ellerine sağlık Bahar'cığım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuşlar canım . Özellikle ilkine bayıldım . Ellerine , emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. çok havalı olmuş bu teneke kutular, çok beğendim:))
    eline, emeğine sağlık bahar'cım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. BAHARCIM HARİKA HEPSİ DE ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş hepside ,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Zarif ve beni son derece mutlu eden yorumlarınız için hepinize tek tek teşekkür ederim arkadaşlar, saolun:)

    YanıtlaSil
  16. Very pretty! I really like the napkins you used on the last set. They would be so handy to hold office supplies.

    Happy New Year!
    Deborah

    YanıtlaSil
  17. Deborah, thank you very much:)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Bahar çalışmalarını büyük bir ilgiyle takip ediyorum. Bunlar da yine diğer çalışmaların gibi harika olmuşlar. Peçeteler hayat vermiş tüm ürünlere. Sevgi ve keyifle kullanılsınlar...

    YanıtlaSil
  19. Fantastic work!! What a wonderful collection of altered object, - so beautifully made each set in its own style! Thank you so much for adding it to our challenge at A Vintage Journey

    YanıtlaSil

linkwithin