Perşembe, Mart 21, 2013

Çarpı İşi Yel Değirmenleri ve Şablonu

Bu çarpı işi yeldeğirmenlerini epeydir işlemek istiyordum. Nihayet bitirdim. Toplamda 4 tane olan bu panoların ilk ikisi şu şekilde:

carpı-isi-yel-degirmenli-pano

18 count etamine DMC muline ipleriyle işledim. Normalde bu kadar büyük çerçeveler istememiştim ama çerçevecimiz şimdiye kadar işlediğim tüm panoları aynı boyutta yapmaya kararlı sanırım:) İşlemek isteyenler olabilir, bu nedenle şablonu da paylaşıyorum. Güle güle kullanın.

24 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş bunlar Baharcım, ellerine sağlık, ne çok sabır isteyen bir iş değil mi, diğer ikisini de yapacak mısın peki ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller, çok da zahmetli görünüyorlar, ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Küçük Mucizem, çok teşekkürler:)

    Esencim, dördünü de işledim, diğer ikisini de bir sonraki postta yayınlarım, çok teşekkür ederim canım:)

    Ebygale, ikişer renkle yapılıyorlar ama çok sık sıra değiştirdiklerinden biraz zahmetli, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Bahar'cım ellerine sağlık çok muntazam ve çok güzel olmuş ,renkleri de harika görünüyor bu iş sabır işi sabrına değmiş canım
    sevgiler :)))))))

    YanıtlaSil
  6. Şahane olmuşlar, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  7. Fatoşcum beğenmene çok sevindim, çok saol canım:)

    Nurdan Hanım sizin gibi bir ustadan bunu duymak benim için çok önemli, çok teşekkür ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. şahane olmuş tablolar, bayıldım:)
    eline, emeğine sağlık bahar'cım.

    YanıtlaSil
  9. Nasılda hoşlar elinize sağlık.Yel değirmeni temasınıda çok severerim.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  10. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK AMA BEN BULABİLİRSEM ÇİÇEK DESENİ YAPMAK İSTİYORUM,ACABA SİZDE OLABİLİRMİ?

    YanıtlaSil
  11. Asortik, çok sevindim beğenmene, teşekkürler canım:)

    Serpil Hanım, ben de yel değirmenlerini ve deniz fenerlerini çok severim, sevgiler:)

    Elif, çok zarifsin, teşekkür ederim. Ben genelde bu tarz işlemeler yapıyorum, çiçek desenli arşivimde yok ama nedesembeğenirsin blogumuzda pek çok şablona ulaşabilirsin, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. LINDOS BORDADOS,EU GOSTAR MUITO:)).BOA QUINTA.VALÉRIA.(BRASIL).

    YanıtlaSil
  13. Çok beğendim. Zarif duruyorlar. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. çok zarif asil harika olmuş ellerine sağlım canımmm :)

    YanıtlaSil
  15. yeldeğirmeni çok şirin, eline sağlık Bahar ım...etammine artık çarpı işi mi deniyor?
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Çarpı işi çook keyifli, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. By Neymes, İlknur,Elmas, Müjdem, Bucanni zarif yorumlarınız için çok teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzeller, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  19. ellerin dert görmesin,düşündükçe ne kadar dikkat istiyoru bu işler .

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık..Güzel günlerde kullanın...Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  21. Sevdacım, Mazes beğendiğinize sevindim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  22. baharrrrrrrrrrrr nasılsınnn canım benım:))))))))))))) yıne supersınnn...

    ellerıne emekelrıne saglık:)))))))

    bırde benım blogda ılgını cekıcegını dusundugum bır konu var bakarmısın:)sevgıler
    zeynep

    YanıtlaSil
  23. baharcım ne kadar güzel olmuş panoların.bana hep çocukluğumu hatırlatır yel değirmenleri.tabiki yeldeğirmeni falan yoktu büyüdüğüm yerde ama don kişot vardı:) ellerine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Çarpı işi; sabır ve emek işi, ellerinize sağlık.
    Çekiliş yapıyorum, beklerim.
    Sevgilerimle
    http://melikeunverartcraft.blogspot.com/2013/04/cekilis-yapiyorum-beklerim.html

    YanıtlaSil

linkwithin