Cuma, Mart 28, 2014

Eskitme Duvar Panosu

Çocuk odası için hazırladığım bu pano için başlangıçta farklı planlarım vardı. Bu nedenle önce şeker pembeye boyayıp mumladım. Ardından krem rengine boyadım ve zımparaladım. 

ahsap-boyama-pano

Kız resmini tek seferde değil, kat kat boyutlandırdım. Yani baş, elbise, ayakkabılar, kedi, salıncağın oturma kısmı ve kolları ayrı ayrı kabarttım. Salıncak için kınnap ipini resme göre yapıştırdım.

eskitme-pano

Ardından kelebekli dekupaj resimlerini de hamurla boyutlandırıp panonun etrafına yapışturdım ve tüm panoyu antiquinle yoğun bir şekilde eskittim. Son olarak mat su bazlı vernikle vernikledim.
dekoratif-duvar-panosu

Herkese iyi tatiller:)

Linking To:

17 yorum:

  1. çok şık pano olmuş eskitmesi harika ellerinize sağlık selamlar...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar şirin olmuş Bahar'cığım, salıncakta sallanıyor, kucağında da kedisi:)))çok beğendim eline sağlık bu arada Türkçe eskitme kullandığın için tebrikler vintage yerine ne güzel Türkçe'si var..biliyorsun ben Türkçe konuşalım takıntılıyım..:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. bayıldım yaaa:)) çok tatlı bişi olmuş, eline sağlık canısı...

    YanıtlaSil
  4. ne şahane bişi olmuş,eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Bahar hanım çok şık olmuş, ellerinize sağlık. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Çok orjinal olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş, ellerinize sağlık.Hele boyutlandırmaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Bu kızlara ben de bayılıyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş, ve çokta emek verilmiş, Son zamanlarda bu kız resimlerini çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  10. Baharcım çok güzel bir pano olmuş bu :) Panodan hareketle "kız mı bebek?" hayırlısıyla gelsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlı bu yaa. Eline sağlık =D

    YanıtlaSil
  12. Ne tatlı bir şey bu yaaa, ellerine sağlık, bayıldım..Çocuk olasım geldi..

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Bahar'cım mutlu seneler canım..İyiki doğdun..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. harika bir pano olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. ooooo, şahane! ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

linkwithin