Salı, Aralık 04, 2012

Yılbaşı Temalı Dekupaj Resimleri

Benim için yılbaşının eskiyen bir yılı geride bırakmak dışında bir anlamı olmasa da, o gece lapa lapa kar yağmasını çok isterim. Henüz yağış başlamadı ama haberlere bakılırsa eli kulağında. 

Marifetli bloggerlar çoktan yeni yıl havasına girdi ve birbirinden güzel kırmızı-yeşil ürünler ortaya çıkmaya başladı bile. Ben de ahşap boyamayla ilgilenen arkadaşlarım için yılbaşı temalı dekupaj resimleri paylaşmak istedim. Bakalım beğenecek misiniz?
yılbaşı-temalı-dekupaj-resimleri
yılbaşı-temalı-dekupaj-resimleri
yılbaşı-temalı-dekupaj-resimleri
yılbaşı-temalı-dekupaj-resimleri
yılbaşı-temalı-dekupaj-resimleri
yılbaşı-temalı-dekupaj-resimleri
yılbaşı-temalı-dekupaj-resimleri
yılbaşı-temalı-dekupaj-resimleri

13 yorum:

  1. çokk teşekkürederim canım hepsi birbirinden güzel ben de bir duvar süsü yaptım verniklenmeyi ve bağlanmayı bekliyor kardanadamlı yakında paylaşırım ;)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harika hemen kopy yaptim;) tesekkurler;)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı resimler bunlar, teşekkürler:).

    YanıtlaSil
  4. İlkokuldayken bu tür kartpostallar olurdu hatta yaldızlı, bayılırdım:)))bakınca o evlerde oturanların çok çok mutlu olduğunu, adeta evin ışıklı penceresinden mutluluk ışıdığı hissine kapılıyorum:)
    teşekkürler
    sevgiler Bahar'ım..:))

    YanıtlaSil
  5. Akşam akşam içimi ferahlattı bu güzelim kar kartpostalları, üstündeki ışıldayan pulları bile gördüm burdan bakınca, çocukluğuma götürdün beni Baharcım, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  6. Çokk güzeller teşekkürler hemen arşivime aldım..

    YanıtlaSil
  7. Paylaşım için teşekkürler
    Kopyalıyorum haberin olsun..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. eski kartpostallar gibi o günler geldi aklıma harikalar

    YanıtlaSil
  9. Beğenmenize sevindim arkadaşlar, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  10. yeniyıl kutlamak için,
    kartpostallar,
    üzeri simli simli kartpostallar olurdu böyle,
    bizim çocukluğumuzda:)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi birbirinden guzeller Bahar,paylasimin icin tesekkurler canim.Hemen arsivde yerlerini aldilar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. ahh kış gerçekten bu resimlerde ki gibi büyülü bir mevsim olsa:)çok güzeller.teşekkürler baharcım..

    YanıtlaSil

linkwithin