Pazartesi, Aralık 10, 2012

Fotoğraftan Pano Yapımı

Eşimle tatilde çektirdiğimiz, çok sevdiğimiz bir fotoğrafımız vardı. O fotoğrafın üzerinde biraz oynayıp renklerini sepya tonlarına çevirdim. Daha sonra resize programında boyutlarını büyüttüm ve böylece 9 parçadan oluşan büyük bir fotoğrafa sahip oldum. 

photo-wall-hanging

A4 ebatlarında kestirdiğim ahşap parçalarına, her bir fotoğraf karesini dekupaj tutkalıyla yapıştırdım. Ahşabın kenarlarını ise, antiquin ve beyaz akrilik boyayı karıştırarak boyadım. Böylece sepya tonlarıyla uyumlu bir fon elde ettim.

foto-dekupaj

Bundan sonrası ise, işin zevkli kısmı. Eşimle arkalarına çift taraflı bant yapıştırdık ve merdiven boşluğundaki büyük duvara monte ettik. Yılbaşı süslemelerinde kullanılan lambaları da panonun kenarlarından geçirdik. 90cm*60cm. ebatlarındaki pano, şu anda hem gece lambası hem de ışıklı çerçeveli duvar resmi olarak hizmet veriyor:)
ışıklı-duvar-panosu


32 yorum:

  1. Allah nazarlardan korusun sizi canımmm...Çok anlamlı bir resim gerçekten,,insan seviyorsa ahşaplarla,resimlerle uğraşmakta zor gelmez gerçekten...Eşinin de senin de emeğine sağlık...Mutluluğunuz bir ömür devam etsin canım arkadaşım ..

    YanıtlaSil
  2. çok guzel olmuş allah mutluluğunuzu daim etsin:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Maşallah size. Rabbim hep mutluluklar yaşatsın inşallah.
    Çok güzel olmuş canım.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  4. Ama bu harika olmuş, eşinin de senin de ellerinize ve fikrinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş Bahar'cığım eşininde seninde ellerine sağlık,mutluluğunuz daim olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. çok güzelsiniz tatlım ve çok iyi bir fikir bence ellerine sağlık güzelim Allah ömür boyu böyle yüzünüzü güldürsün...

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel olmuş Bahar'cım, yeğenlerimin fotolarında denemem lazım :)

    YanıtlaSil
  8. ikinizinde ellerine sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  9. bir de nazar bonucğu lazım bir köşesine:)

    YanıtlaSil
  10. Süpersiniz, ne güzel fikir :) Bizim böyle fotoğrafımız var mı yahu diye düşünürken fark ettim ki uzun zamandır fotoğraf çektirmiyoruz :S

    Ayrıca ben sizi ilk defe görüyorum ,bi mutlu oldum şimdi deli miyim neyim :)))

    YanıtlaSil
  11. ne kadar güzel olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Huzurum,Reçelim,Okuyan çok teşekkür ederim güzel dilek ve dualarınız için, amin hepimiz mutlu oluruz inşallah:)
    Ay-ser, Mehtap Kaya, Elmas içten yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)
    Sevda denemelisin canım, çok teşekkürler:)

    Canan, Ebru İ.S., Dilek çok zarifsiniz, çok teşekkür ederim:)

    Damlacım, alemsin, mutlu oldum demişsin ya, ben de bunu okuyunca mutlu oldum:) Biz aklımıza estikçe çektiriyoruz. Büronun karşısında fotoğrafçı var, bazen ordan da faydalanıp anı olsun diye profesyonel çekim yaptırıyoruz:)En kısa zamanda siz de çektirin şöyle ailecek:)





    YanıtlaSil
  13. Harika olmuş evinize sıcak bir ortam katmış ayrıca çok tatlısınız maşallah nazar deymesin her daim mutluluklar canım

    YanıtlaSil
  14. Benden habersiz resim eklenmiş şimdi gördüm bu ne iş yaaa...!!

    Böyle fotoğrafım olsa ben de pano yapardım :)))

    YanıtlaSil
  15. Feride çok teşekkürler:)

    Gülsennn:)) Koptum yaaaa:))İltifatın için öperim:))

    YanıtlaSil
  16. Allah mutluluğunuzu daim etsin. :)

    Ne güzel düşünüp, ortaya güzel bir şey çıkarmışsın, çok başarılı. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  17. ne de güzel olmuş pano, allah mutluluğunuzu sonsuz kılsın...

    YanıtlaSil
  18. Eşini de bulaştırdın ya bu işlere bravo sana. Fotoğraftakileri de panoyu da çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  19. Hobicim amin canım, çok teşekkürler:)

    Melike, çok teşekkür ederim:)

    Nalan abla, ben kes-boya-yapıştır, o da teknik kısımlarla çok ilgili maaşallah:) Öperim kocaman:)

    YanıtlaSil
  20. bu nasıl güzel bir fikir,
    sonuç mükemmel olmuş:)

    YanıtlaSil
  21. vayyy!çalışma cidden çok güzel ama bir sır vereyim o panodan bakan gözler hepsinden güzeller.maşallah size baharcım.ne kadar güzelsiniz...

    YanıtlaSil
  22. Cepaynası, Alanayım, güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  23. Panona söyleyecek bir şey yok çok güzel olmuş ama siz çok daha güzelsiniz:)))))

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.
    Doğum günü için yapmak geçti içimden ama benim için yapılsa böyle bi hediye daha çok sevinirdim :)))

    YanıtlaSil
  25. Maşallah size , hem mutluluğunuza ,
    hem işinize:))

    YanıtlaSil
  26. Esce, Ada ve Deniz, Şehirler Arası Aşk, Elifin Terazisi, zarif yorumlarınız için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  27. Aaa çok şekersiniz maşAllahdiyorum pano olmasa da resim yeter harika 10 üzerinden 10:))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Diana, Kuğum çok teşekkür ederim canım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  29. Dergiden okumuş merak etmiştim dün, ne güzel bir iş çıkarmışsınız Baharcım :) Ellerinize sağlık, bayıldım :)
    Mutluluğunuz daim olsun, maşallah size :)

    YanıtlaSil
  30. Esenim çok teşekkürler canım, aslında yapboz şeklinde kesmek istemiştik ama bu daha kolay oldu elbette, sevgiler canım:)

    YanıtlaSil

linkwithin