Ahşap Boyama Duvar Saati

Çaydanlık şeklindeki ahşabı önce beyaza ardından buz yeşiline boyadım. Dekupaj resmini yapıştırdıktan sonra sap ve uç kısımlarına doğal rafya sardım. Mat sprey vernikle vernikledim.

ahsap-boyama-duvar-saati

ahsap-boyama-duvar-saati

Ahşap boyamayla ilgilenen arkadaşlarıma tekrar hatırlatma fayda görüyorum. Dekupaj yapılacak resmi yapıştırmadan üzeri dekupaj tutkalıyla kaplanırsa, tutkal kuruduğunda plastik tarzı bir dokuya kavuşuyor ve böylece yapıştırırken hava kabarcığı ya da yırtılma gibi problemler yaşanmıyor.
Mutlu bir hafta dilerim.

Yorumlar

mavii dedi ki…
seçtiğin resim çok güzelmiş canım ayrıca uyguladığın teknikte çok güzel hiç pürüz yok:)
elerine sağlık güle güle kullan bilirsin maviyi severim:))
Unknown dedi ki…
Renk ve seçtiğin resim çok güzel rafyada çok güzel bir hava katmış çok beğendim ellerine sağlık.Sevgiler..
Naptime Review dedi ki…
New follower from Polly Want A Crafter! Love for you to stop by and return the follow. Hosting Mom's Monday Mingle now. Love for you to link up! Over 150 Mom blogs so far. Love to have you!

www.thenaptimereview.com
Noblesse dedi ki…
çok güzel bir çalışma olmuş Baharcım, emeklerine sağlık.
zeynep dedi ki…
Çok güzel olmuş Bahar , rengine de ayrıca bayıldım , ellerine sağlık .
By Neymes dedi ki…
OLA BAHAR,FICOU MARAVILHOSO SEU BULELÓGIO,PARABÉNS.UM FORTE ABRAÇO.VALÉRIA.
Pınarın Dünyası dedi ki…
Ben bu kağıttan dekupajı bir türlü sevemedim neden mi kabarcıkları yüzünden sizinki çok güzel olmuş notunuz için ayrıca tşk ederim :) Banada beklerim ..
bücürükveben dedi ki…
Ne kadar hoş bir saat olmuş, mutfak için harika..eline sağlık Bahar'cığım...sevgiler
elmastasarim dedi ki…
Bu renge bayılırım!!!resim de harika tam tarzım :) gerçekten çok güzelll olmuş ellerine sağlık Bahar'cım
deeptone dedi ki…
ne güzel bişi yapmışsın bravo valla.

buz yeşili ise giyimde bayılırım. bir de buz mavisi ile mint yeşili.
:)
Mycolourfullife dedi ki…
Cok cici olmuş.boyle yaptıklarınıza bakınca cok imreniyorum açıkcası.sanirim en sonunda bende öğreneceğim bu isi cok keyifli görünüyor.elleriniza saglik.sevgiler.....
GÖNÜL dedi ki…
harika görümüyor paylaştığın teknik için teşekkürler deneyeceğim
bahar006 dedi ki…
Bu sıcaklarda zahmet edip yaptığınız yorumlara çok teşekkür ederim arkadaşlar, beğenmeniz beni çok mutlu etti:)
AsOrTiK dedi ki…
çalışma çok güzel olmuş, eline sağlık. güzel günlerde kullan. püf noktası için teşekkürler.)
sevgiler bahar'cım
Nalan Ünal dedi ki…
Bu nasıl bir güzellik böyle? bayıldım baharcım bayıldım.

hava kabarcığı kalmaması için uyguladığın yöntemi anlayamadım, yaşlandım mı ne? off off. hemen soruyorum:) üzerine derken ön yüzüne de mi tutkal sürüyorsun?
Fateme dedi ki…
Harika işte buna derler. Emeğine sağlık.
bahar006 dedi ki…
Asortik çok teşekkürler:)
Nalan Ablacım, çok teşekkür ederim. Evet ön yüzüne ahşaba yapıştırmadan dekupaj tutkalıyla kaplıyorum. Kuruyunca plastik tarzı bişeye dönüşüyo kağıt. Sonra al, şak diye yapıştır, çok kolay oluyo:)Ne yaşlanması ya, kesin ben anlatamadım:)

Fateme,çok teşekkürler:)
Unknown dedi ki…
Bu yöntemi deneyeceğim mutlaka, paylaştığınız için çok teşekkürler.

www.gothicartbymelike.blogspot.com
shane dedi ki…
Bahar hanım, harika çalımalarınızdan bazılarını 10marifet'te de görmek çok isterim doğrusu. Ayrıca, yaymaya çalıştığımız bir bağış etkinliğimiz var. Göz atıp inceler ve destek vermek isterseniz bana aylin@pilli.com adresinden ulaşabilirsiniz: http://10marifet.org/etiket/10marifet-sergisi/
Noblesse dedi ki…
Baharcım çok güzel bir çalışma olmuş, bayıldım, ellerine sağlık.Doğal rafya ben de almak istiyorum, nerden temin ettin?
Ada Deniz dedi ki…
çok güzel bir saat rengi de harika olmuş...
bahar006 dedi ki…
Melike, Noblesse, Ada ve Deniz çok teşekkür ederim.
Noblessem ben doğal rafyayı bir çiçekçiden almıştım. Çelenk süslemede kullanıyorlarmış. Normalde satmadıklarından para falan da almamışlardı benden. Sevgiler:)