24 Haziran 2019 Pazartesi

Yalın Bebek Anı Albümü 👶

erkek-bebek-anı-albümü
erkek-bebek-anı-albümü
Herkese merhaba! Çok yoğun bir haftayı geride bıraktık. Elanın doğum günü bu sene Ramazan'a denk geldiği için kreş kutlamasını ancak geçen hafta yapabildik. Çocuk sayısı fazla olunca, sıraya girmeniz gerekiyor malum😊
Sonrasında yıl sonu gösterileri vardı. Bu vesileyle 5-6 yaş grubu, 26 numara, kız çocuk, düz siyah ayakkabı bulmanın ne kadar meşakkatli olabileceğini de öğrenmiş olduk. Gezmediğimiz avm, bakmadığımız mağaza kalmadı. Siyah bulmak neredeyse imkansız, olanların numarası yok, numarasını bulsak içinde illa ki fosforlu bir renk var.  Nihayet gösteriden bir gün önce, tamamen tesadüf eseri hem göze hem Ela'nın ayağına hitap eden bir ayakkabı bulduk da kurtulduk!
scrapbook-mini-album
scrapbook-mini-album
Bir de hastane işleri vardı hem Ela'nın hem de benim. Spor yaparken kaburgalarım arasında ceviz kadar bir şişlik fark etmiştim. Meğer benim 45 kilogramlık vücut, tipine bakmadan iki adet yağ bezesi üretmiş. Doktor büyüme yaparsa alalım demişti. Bir süre sonra gözle görülür derecede büyüdüklerini fark etmemle soluğu doktorda almam bir oldu. İki ufak operasyonla bezeler alındı ancak 10 gündür spor yapamamak ve ani hareketlerde dikişlerimin hiç de estetik olmayan acısı beni biraz delirtmiş olabilir😜 Ha bu arada, bu dünyada elektrokoter diye bir alet varmış arkadaşlar, sinire denk geldi mi bildiğiniz zıplatan cinsten. Tanışmasak da olurdu dicem ama özünde süper şahane bir buluş, mucidini tebrik ediyorum😅
baby-boy-mini-album
baby-boy-mini-album
Bende hal böyleyken Ela'nın da 10 gündür ara ara ortaya çıkan bir karın ağrısı şikayeti vardı. Ateş, ishal, döküntü vs. şeklinde hiç bir ek belirti olmaması ve Ela'nın genelde başı sıkışınca karın ağrısı bahanesine sığınması nedeniyle pek önemsemedik. Ancak sık sık tuvalete çıkmaya ve hatta daha tuvaletten ayrılmadan "benim tekrar tuvaletim geldi" demeye başlaması üzerine doktora gittik. Google malum bu belirtilerde sizi otomatikman idrar yolları enfeksiyonuna yöneltiyor. Çok şükür, tüm tahlilleri temiz çıktı. Karın ağrısı da kendiliğinden geçti sanırım, hiç sözünü etmiyor. Ancak şu sık tuvalete çıkma halen devam ediyor, sebebini bulamadık. Tahmini olan varsa ve benimle de paylaşırsa çok sevineceğim. Bir noktadan sonra epey sinir bozucu bir duruma dönüşüyor çünkü.😊
kişiye-özel-fotograf-albümü
kişiye-özel-fotograf-albümü
kişiye-özel-fotograf-albümü
Dediğim gibi çok yoğun ve yorucu bir haftaydı. Ama Ela'nın yıl sonu gösterisi tüm yorgunluğumuza değdi. Onlar bit kadar boylarıyla ve tüm coşkularıyla Fransızca şarkılar söylerken, biz veliler burnumuzu çekip gözlerimizi çaktırmadan silmekle meşguldük.😂
kişiye-özel-fotograf-albümü
kişiye-özel-fotograf-albümü
 Albüme gelince... Bu güzel scrapbook erkek bebek anı albümünü Sevgili Özge Hanım'ın minik oğlu Yalın için hazırladım. Albüm kapağında kullandığım renk tonları ve hayvan figürleri Yalın'ın odasının duvarlarıyla birebir aynı bu arada. Teknik detayları daha önceki albümlerimden biliyorsunuz zaten. İzlemek isterseniz albümün videosu hemen aşağıda. Üstüne bir de abone olursanız harika olur. Çünkü Youtube kanalım, blogdan daha sık güncelleniyor. Örneğin bu albümü 2 ay önce kanalımda yayınlamışım ancak blog yazısını ancak şimdi yazabiliyorum.
 
Herşeyin çok güzel olduğu, musmutlu bir hafta dilerim herkese, hoşçakalın😊

6 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Bayıldım bayıldım hele o balonlar, kot pantolonlu ayıcık....
eline koluna sağlık Bahar'ım.
Sevgiler:)

Handan dedi ki...

Geçmiş olsun Bahar. Aman sırtında dikiş varsa erken aldırma. Can'ın da yağ bezesi vardı, çok büyümüştü gerçi, doktor bakmadan dikişlerini alsınlar yanıma öyle gel dediğinden dikişler alındı, sırtı açıldı, bir sürü iş çıktı bize.

Hâlâ gösteri izlerken ağlıyorum ben yaa, hatta benim oğlanların gösterisi olmasa da ağlıyorum, iyice yaşlandım sanırım :D

bahar006 dedi ki...

Saol Mujdem, çok sevindim beğenmene🥰

bahar006 dedi ki...

Handan sırtımda değil, on tarafta kaburgaların üzerinde tam. Dikiş alınmayacak, estetik dikiş yapıldı, kendi dokulecek, gerçi aldırmak gerekseydi de dayanamazdim sanırım😊Yaşlanmayla alakası yok canım,tamamen ebeveyn-yavru iliskisinin doğal sonucu🤣🤣

cg.ozlem dedi ki...

Yine çok cici, çok güzel bir albüm olmuş, ellerine sağlık :)
Panda'lı karta bayıldım, yeni siparişlerimde aklımda olsun ;)

bahar006 dedi ki...

Beğenmene cok sevindim, çok öpüyorum😘😘😘