Seyahat Fotoğrafları için Anı Albümü

scrapbook-vintage-mini-album
Herkese merhaba! Nasılsınız görüşmeyeli? Umarım keyfiniz ve sağlığınız yerindedir. En son tatilden önce yazmıştım. Tatilden sonra adli yıla hızlı bir giriş yaptık. Hem Ankara hem de şehir dışı işler oldukça yoğun. Bu yoğunluktan kalan zamanlarda albüm yapmaya devam ediyorum ancak bloga yazı eklemek için uygun zamanı bir türlü bulamıyorum. Fotoğraflar, videolar dağ gibi birikti. İnşallah önümüzdeki günlerde daha çok fırsatım olur.
vintage-mini-album
vintage-mini-album
Bu albümü Bursa'dan Amine Yağmur Hanım için hazırlamıştım. Yanılmıyorsam yılın ilk aylarıydı:)) Amine Hanım erkek arkadaşıyla 15-20 şehri kapsayan bir Avrupa seyahatine çıkacaklarını ve bu seyahatte çekecekleri fotolar için vintage bir albüm istediğini söyledi.
vintage-mini-album
vintage-mini-album
 Malum neredeyse 4 yıldır albüm hazırlıyorum ve scrapbook albümlerinde kullanılacak serilerin neredeyse tamamını gözüm kapalı biliyorum. Bu nedenle Amine Hanım hem vintage hem de bir gezi albümü isteyince ben de scrapbook kağıtları arasında çok sevdiğim, açık ara kaliteli ve oldukça ağır gramajlı olan, içerisinde eski haritalar, vintage ulaşım araçları ve desenler olan bu nefis seride karar kıldım.
vintage-mini-album
vintage-mini-album
vintage-mini-album
Albümlerde standart olarak 20cm*20cm ve 25cm*25cm olarak iki ebatta çalışıyorum. Bunların dışında yaptığım ama bir türlü yaynlama fırsatı bulamadığım devasa albümlerim de var ancak onlar tamamen ihtiyaca göre hazırlanmış özel çalışmalar. Bu albüm de 20cm*20cm'lik bir mini albüm. 6 yaprak 12 sayfadan oluşuyor ve toplamda 60-80 fotoğraf kapasiteli. Kullanıma bağlı olarak bu sayı artabilir ya da azalabilir.
vintage-mini-album
vintage-mini-album
Amine Hanım Jeux d'enfants filmini, Şirinler'i, atlı karıncaları, kar kürelerini vs.çok sevdiklerini belirtmiş, albümde de bu detayların kullanılmasını rica etmişti. Mümkün mertebe hemen hepsine yer vermeye çalıştım. Bu da yine o süper şahane filmden bir replik:"Var mısın, yok musun?"
vintage-mini-album
 Albümün videosu hemen aşağıda. Detayları merak edenlere tavsiye ederim. Videoyu izlerken sağ alt köşedeki çark simgesinden HD ayarını seçmeyi unutmayın lütfen. Şimdiden keyifli seyirler ve en kısa sürede görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın!

Yorumlar

bücürükveben dedi ki…
Harika olmuş her zamanki gibi, Amine hanım güle güle kullansın, eline koluna sağlık Bahar'ım. Sevgiler:)
Esen Can dedi ki…
Her zamanki gibi harika Baharcım. Öyle profesyonel ki yaptıkların, çok güzel hatıralar biriktirmesine sebep oluyorsun insanların. Ellerine sağlık canım, diğerlerini de göster e mi?
Öperim çok
Eren dedi ki…
bayıldım, Bahar'cım şahane olmuş, insan kararsız kalıyor romantik mi, vintage mı, modern mi vs vs her zevke hitap eden bir seri var:)