Vintage Düğün Albümü-Kutulu

vintage-wedding-album

Yayın falan yapasım yok açıkçası ama bu albümü görmek için bekleyen insanlara çok önceden verdiğim ve malum sebeplerden geciktirdiğim bir sözüm var. 

vintage-wedding-album

Ankara'dan Aysun Hanım ve müstakbel  eşi için hazırladım bu albümü. Albüm, 25cm*25*6cm ebatlarında, oldukça büyük bir albüm. 6 yaprak 12 sayfadan oluşan bu vintage albümü, hem büyük boy düğün resimlerini hem de 10cm*15cm standart boy fotoğrafları alacak şekilde dizayn ettim. Tam olarak kaç fotoğraf aldığını saymadım ama en az 60 fotoğraf aldığını rahatlıkla söyleyebilirim. 

vintage-wedding-album

Albümü artık bir klasik haline gelen bir sayfa cepli bir sayfa interaktif olacak şekilde çalıştım. Daha önce de bahsetmiştim. Her albümde illa ki olsun dediğim bir kaç çeşit interaktif sayfa var ve bazılarının ayarlamalarını yapmak, değişen albüm ölçülerine göre boyutlarını hazırlamak oldukça zor. Kağıt ve yapıştırıcı da kulansanız neticede bir mekanizma yaratıyorsunuz. Ama tüm o zorluklarla uğraşmak ve ortaya çıkan sonucu izlemek son derece keyifli. 

scrapbook-mini-album

scrapbook-mini-album

Vintage düğün albümünün sayfalarını her zamanki gibi yanlara doğru açılan zarf şeklinde hazırladım. Böylece sayfalarda sergilenmeyen fotoğraf ve notlar bu bölümde depolanabiliyor. Ayrıca cepli sayfalarda büyüklü-küçüklü pek çok fotoğraf kartı yer alıyor. Albüm sahibi bu kartları dilediği şekilde değerlendirebilir elbette.

vintage-düğün-albümü

vintage-düğün-albümü

vintage-düğün-albümü

Albümün cildini hazırlarken mukavva, sayfalarda ise ağır gramajlı fon kartonları ve farklı kalınlıktaki scrapbook kağıtları tercih ediyorum Bunun dışında kurdele, dantel, eva süngeri, delgeç, mühür, maşa raptiye, amerikan fermuarı, mıknatıs ve çeşitli aksesuarlar kullanıyorum. 

scrpbook-vintage-album

scrpbook-vintage-album

Aysun Hanım'ın isteği üzerine bu albümü de bir önceki albümüm gibi kutulu çalıştım. 30cm*30cm ebatlarındaki kutuda da yine albümle uyumlu scrapbook kağıtları, delgeç ve mühür kullandım.

scrapbook-album-box

Aysun Hanım'ın albümü beğeneceğini az çok tahmin ediyordum ancak beni son derece duygulandıran o derin ve güzel mesajı açıkçası beklemiyordum. Dediği gibi inşallah bebeklerinin albümünde de birlikte çalışırız. Buradan Aysun Hanım'a ve müstakbel eşine bir ömür mutluluklar diliyorum.

scrapbook-düğün-albümü
Aylan bebek ve gencecik şehitlerimize Allah'tan rahmet, acılı ailelerine başsağlığı ve sabır diliyorum. Allah, uğruna hiç kimsenin dökmediği kadar kan dökülen bu aziz ve mübarek ülkenin ve bu ülkenin bütünlüğüne inanan yurtsever vatandaşlarının yardımcısı olsun.Görüşmek dileğiyle.

Yorumlar

bücürükveben dedi ki…
Bahar'ım eline sağlık harika olmuş...Aysun hanım da güle güle kullansın, evet çok acı günler geçiriyoruz ülkece ama sen yayınlarını yapmalısın...sevgiyle öptüm.
Unknown dedi ki…
Baharım sorma hiç sorma ne kadar hüzünlüyüm haftalardır elim kolum kırık Allah şehadetlerini kabul etsin inşallah.Az kaldı düzlüğe çıkacağız umudum var.Harika işlerini sessizce takipteyim bir ses veremedim nicedir.Çok güzel olmuş albüm ellerine sağlık güzel anılar biriktirsin sahipleri içinde.öptüm canım sevgiyle...
Unknown dedi ki…
Yine çok güzel bir album olmuş Baharcığım, dediğin gibi değişen ölçüler ve kağıt desenlerine göre interaktif sayfaları düzenlemek oldukça zaman alıcı, ama çok keyifli çalışmalar bunlar. Ellerine sağlık, sevgiler..
Unknown dedi ki…
Harika gorunuyor ellerinize sağlık
Emel dedi ki…
Çok keyifli bir albüm olmuş. Sahibi güle güle kullansın. Ellerinize sağlık.
Ligeİa AsTorEtH dedi ki…
Merhabaalr, Albümünüzü çok beğendim. Ben de kendi düğün fotoğraflarım için bir albüm bakıyorum. Bu albümün satışını yapıyor musunuz acaba? İyi günler dilerim :)
bahar006 dedi ki…
Albümlerimi kişiye özel hazırlıyorum. craftadreamshop@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.