Pazar, Ocak 25, 2015

Kış Temalı Kavanoz Boyama


cam-boyama-kavanoz

Bu eski cam kavanozları önce krem ardından en sevdiğim renk olan turkuaz cam boyasıyla boyayıp 170 derecede 40 dk. fırınladım. Daha önceki cam boyama yazılarımda detaylardan bahsetmiştim. Yine de defalarca sorulan bir noktayı hatırlatmakta fayda var. Cam objeyi fırınlarken soğuk fırına koyup soğuk fırından almak gerekiyor ki istenmeyen kazalarla karşılaşmayalım.

cam-boyama-kavanoz

Objenin tüm yüzeyini fırçanın ucuna aldığım metalik simli boya ile süpürdüm. Daha sonra havayla kuruyan kil ve kalıp yardımı ile kar tanelerini hazırladım ve dekupaj tutkalı ile objelere yapıştırdım. Yine simli boya ile kar tanelerini boyadım ve sprey vernikle vernikleyerek objeyi tamamladım.

cam-boyama-kavanoz

Herkese keyifli bir pazar ve mutlu bir hafta dilerim.Görüşmek dileğiyle...

Linking yo:

13 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuşlar Bahar, renklerine bayıldım, mavi-beyaz en sevdiğim renk ikilisi, eline koluna sağlık beybisi:))

    YanıtlaSil
  2. Bayıldımm süper başarılı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, bayıldım, anlatım için de teşekkürler:))))

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım, renk sevilesi bir renk gerçekten, kar taneleriyle de pek bir hoş olmuş:))) öpüldün kocaman.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzeller Baharcığım bayıldım renkleriyle, kar taneleriyle o simli görünüşüyle çok havalı görünüyor eline sağlık zevkli arkadaşım.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. KAVANOZLAR ÇOK ŞIK,ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  8. Baharcığım bayıldım, ellerine sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. bayıldım çok güzeller renk harika

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık! Renk çok güzel, fikir çok güzel!

    YanıtlaSil
  11. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

linkwithin