Pazartesi, Eylül 23, 2013

Craft A Dream Shop Açıldı!

Herkese merhaba. Daha önce bir mağazayla çalışmaya başladığımı  ve hazırladığım ürünleri aynı zamanda yeni açacağım bir blogda da satışa sunacağımı duyurmuştum. Alan adını uzun bir süre önce aldığım ancak bir türlü fırsat bulup da içini dolduramadığım Craft A Dream Shop'u nihayet açmış bulunuyorum efendim:) 

craft-a-dream-shop


Şu anda Craft A Dream Shop'ta görmediğiniz herhangi bir çalışmam yok. Ancak örnek olması ve sipariş verilirken kolaylık sağlaması açısından çalışmalarımın bazılarını oraya da koydum. Bugüne kadar aldığım siparişlerin büyük çoğunluğu, yayınlarımın altına bırakılan yorumlar vasıtasıyla oluyordu. Ama artık craftadreamshop@gmail.com mail adresinden dilediğiniz siparişi verebilir, merak ettiğiniz ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz.

19 yorum:

  1. Hayırlı osun:) bol satışlar ve kazançlar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun Baharcığım; müthişsin :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, bol satışlar dilerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. baharcım tebrik ediyorum.hayırlı uğurlu olsun.bol boll kazançlar diliyorumm.çok sevindim.:)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı uğurlu olsun Bahar'ım, bol bol satışlar...sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun Bahar'cığım hayırlı satışların olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. bol kazançlar diliyorum hayırlı olsun...sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Canım, maddi manevi bereketli olsun inşallah:)Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. merhaba :) çok tebrik ediyorum hayırLı bereketLi kazaNçLar diLiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsun.bol bereketli kazançlar

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun Baharcığım, bol ve verimli satışlar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Baharcım,hayırlı olsun,bolkazanç diliyorum.Güzel bir dükkan olacağından eminim..

    YanıtlaSil
  13. Güzel dilekleriniz beni çok mutlu etti, her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar, saolun:)

    YanıtlaSil
  14. Hayirli olsun Baharcim,bol kazanclar diliyorum :))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Hayirli olsun, yetenekli ve yaratici sevgili Bahar! Adin gibi nese getirsin kazanclar!

    YanıtlaSil
  16. Gülşahcım, Cerncim çok teşekkür ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Hayırlı uğurlu olsun Baharcım :) Süpersin...

    YanıtlaSil
  18. Çok saol Esencim, eksik olma:)

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun, bol ve bereketli kazançlar dilerim

    YanıtlaSil

linkwithin