Ahşap Boyama Çok Amaçlı Kutu

Ahşap kutuyu önce zımparaladım ve obje tam anlamıyla kaymak gibi olana kadar 3-4 kat beyaza boyadım. Bu arada ben ahşap objelerimi Gersan Sanayi Sitesi'ndeki Bedayi'den alıyorum. Son gittiğimde devasa büyüklükteki beyaz boyalar ve tutkallar dikkatimi çekti. Meğer bu boydaki ürünleri genellikle kurslar tercih ediyormuş. Bugüne kadar ben niye minicik boyalarla uğraşmışım dedim ve sevinçle sarıldım şişelere:)
ahsap-kutu-boyama
Kutu tamamen kuruduktan sonra yağlı kağıda çıktısını aldığım bu sevimli desenleri, dekupaj tutkalıyla objeye yapıştırdım. Resimlerin üzerinden yine iki kat dekupaj tutkalı geçtim ve kutuyu sprey vernikle 3-4 kat vernikledim.
dekoratif-kutu
Ardından resimlere uygun tonlarda pembe bir danteli, resimlerin etrafına yapıştırdım. Kapağına iliştirdiğim fiyonklarla da kutuyu tamamladım.dekoratif-kutu-boyama
Bu havalara güven olmaz, sıkı giyinin, kendinize dikkat edin. Görüşmek dileğiyle...ahsap-kutuya-dekupaj
ahsap-kutuya-dekupaj
Sipariş için tık tık.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Aman da aman, ne cici bir kutu olmuş öyle Bahar'cım. Ellerine sağlık. Benim kız görmesin, kesin bir tane ister:))
bahar006 dedi ki…
Molacım, çok teşekkür ederim canım, sevgiler:)
Gulsen dedi ki…
Her yüze farklı resim yapmışsın bayıldım doğrusu, danteller ve kurdela ayrıntısı ise nefis bir hava vermiş bravo Baharcım :)
bahar006 dedi ki…
Sen kadın resimlerini seversin biliyorum, çok saol canım benim:)
hobiblog dedi ki…
Çok şeker bir kutu olmuş, elinize sağlık, sevgiler :)
Toprak ve ahşap dedi ki…
resimler çok güzel ya,çok beğendim.
Unknown dedi ki…
Resimlere bayıldım Bahar'cığım çok güzeller sende çok güzel çalışmışsın ellerine sağlık.Sevgilerimle..
Unknown dedi ki…
Harika olmuş, elinize sağlık. Bir şey sormak istiyorum mümkünse. Yağlı kağıda çıktı aldım demişsiniz, ev tipi püskürtmeli yazıcıdan olmaz diye duymuştum. Doğru mudur? Sizinki lazerli yazıcı mı?
Unknown dedi ki…
Bahar Çok güzel duruyor,ellerine sağlık . Bu resimlerden bende de var ne yapsam diye düşünüyordum. Hepsini tek objede kullanma fikri gayet güzel. Bu arada yağlı kağıda nasıl çıktı alıyorsun ??
Elisi Defteri dedi ki…
Çok güzel olmuş canım, resimler de çok yakışmış ellerine sağlık. ben de ahşapları genellikle Bedayi'den alıyorum, çok fazla çeşit oluyor çünkü. Sevgilerimle.
bahar006 dedi ki…
Hülya Hanım, çok teşekkürler:)

Basi basilyus, ben de aynen:)

Mehtap Ablacım, eksik olma, çok teşekkür ederim:)

Br-ergam kimden duyduğunu bilmiyorum ama yağlı kağıda dekupaj tekniği bana ait bir teknik ve bu tekniği inkjet yazıcı ile kullanıyorum, gayet memnunum.Çok teşekkürler:)

Evy Craft, çok teşekkür ederim. A4 yerine yağlı kağıda alıyorum çıktıyı, çalışması biraz zor, yani boya yüzeyde kaldığı için akma ve objenin ya da kağıdın kirlenmesi durumu mutlaka oluyor ve çalışmayı birkaç kez tekrar etmen gerekiyor. Ama benim gözbebeğim olduğu için şikayetçi değilim:)

Füsuncum, o halde Bedayi ailemizin ahşapçısı değil mi:)) Çok saol canım, eksik olma:)
Esen Can dedi ki…
Ne kadar güzel resimler seçmişsin ;) Ne iyi etmiş de bu neşeli, enerjik kadınlarla kaplamışsın güzel kutunu :) Bayıldım ama ne bayılmak, yaptıkların içinde en bi çok buna bayıldım desem?
Ellerine sağlık Baharım :)
bahar006 dedi ki…
Esenim çok tatlılar değil mi:) Ben de çok severek çalıştım, çok teşekkürler canım:)
Unknown dedi ki…
Yanlış ifade ettim sanırım, yağlı kağıda çıktı alındığını duymadım daha önce. Sadece evdeki inkjet yazıcılardan dekupaj amaçlı çıktı alınmaması gerektiğini duymuştum. Yağlı kağıt olunca alınabiliyor mu diye merak ettim sadece. Kullanması zor olduğuna göre orada da aynı sıkıntı var demekki. Teşekkürler cevap için :)
Unknown dedi ki…
KUTULARINIZIN HEPSİ BİR HARİKA OLMUŞLAR.ELLERİNİZE SAĞLIK
By Neymes dedi ki…
QUE LINDA AMIGA,VOCÊ SEMPRE CAPRICHA.BOM DOMINGO.VALÉRIA.
Dolunay -Alanayarts dedi ki…
yine nefis bir çalışma yapmışsın baharcım.ellerine sağlık.hele desenlere hayran kaldım.süper!
bahar006 dedi ki…
Çok teşekkürler arkadaşlar, sevgiler:)
By Neymes dedi ki…
SAUDADES AMIGA.MUITO CUTE SEU PROJETO.PARABENS.BOA SEMANA.BEIJO.VALÉRIA.