Salı, Eylül 20, 2011

Ferah Dekorasyon Örnekleri

Yaz bitti bitecek ama evlerde mevsimlerden siz sorumlusunuz. O zaman yaz ve yazı hatırlatan renkler devam etsin mavi mavi...

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon


mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

Kaynak

13 yorum:

  1. bu evlere vuruldum, nasıl ferah ve iç açıcı.

    YanıtlaSil
  2. 2.süper bişey diğerleride öyle paylaşmın için sağol

    YanıtlaSil
  3. bu güzelliklere bakınca içim açıldı:)
    teşekkürler güzel paylaşımın için...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. mavi mavi mavi harika evler harika dekarasyonlar

    YanıtlaSil
  5. Pastel renklerle ne kadar güzel gözüküyorlar

    YanıtlaSil
  6. Hepsine uzun uzun baktım ve çok begendim. Kimilerinde huzur buldum :) çok güzel örnekler canım. tskler..

    YanıtlaSil
  7. Beğenmenize çok sevindim kızlar, asıl ben güzel yorumlarınız için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  8. canımsın ya rüya gibiydi hiç bitmesin istedim hepsi çok güzellerdi:)

    YanıtlaSil
  9. Bellindam hoşgeldin canım benim, özlemişim...

    YanıtlaSil
  10. off ne güzelmiş bunlar ya bir gün 4 çocuğum olursa en üstteki ranzanın aynısını yaptırırım kesin :) etrafta kalabalık mobilyaya tahammülüm yok ta :)

    YanıtlaSil
  11. Tubacım inşallah diyelim o zaman, beğenmene sevindim canım:)

    YanıtlaSil
  12. canım blogun çok hoş ne kadar güzel kareler bunlar evımı aldıgımda (inşallah)dekore etmek için güzel tasarımlar,harika.

    YanıtlaSil
  13. Zeymuran çok teşekkürler, faydası olursa ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil

linkwithin