Ferah Dekorasyon Örnekleri

Yaz bitti bitecek ama evlerde mevsimlerden siz sorumlusunuz. O zaman yaz ve yazı hatırlatan renkler devam etsin mavi mavi...

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon


mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

mavi dekorasyon

Kaynak

Yorumlar

Noblesse dedi ki…
bu evlere vuruldum, nasıl ferah ve iç açıcı.
canan dedi ki…
2.süper bişey diğerleride öyle paylaşmın için sağol
okuyan dedi ki…
bu güzelliklere bakınca içim açıldı:)
teşekkürler güzel paylaşımın için...
sevgiler...
Unknown dedi ki…
mavi mavi mavi harika evler harika dekarasyonlar
sevda s. dedi ki…
Pastel renklerle ne kadar güzel gözüküyorlar
AslıASLI dedi ki…
Hepsine uzun uzun baktım ve çok begendim. Kimilerinde huzur buldum :) çok güzel örnekler canım. tskler..
bahar006 dedi ki…
Beğenmenize çok sevindim kızlar, asıl ben güzel yorumlarınız için teşekkür ederim:)
Unknown dedi ki…
canımsın ya rüya gibiydi hiç bitmesin istedim hepsi çok güzellerdi:)
bahar006 dedi ki…
Bellindam hoşgeldin canım benim, özlemişim...
tuba can dedi ki…
off ne güzelmiş bunlar ya bir gün 4 çocuğum olursa en üstteki ranzanın aynısını yaptırırım kesin :) etrafta kalabalık mobilyaya tahammülüm yok ta :)
bahar006 dedi ki…
Tubacım inşallah diyelim o zaman, beğenmene sevindim canım:)
zeymurancafe dedi ki…
canım blogun çok hoş ne kadar güzel kareler bunlar evımı aldıgımda (inşallah)dekore etmek için güzel tasarımlar,harika.
bahar006 dedi ki…
Zeymuran çok teşekkürler, faydası olursa ne mutlu bana:)