Hiç Uyumadım

Dün gece hiç uyumadım, gece dediysem işte zaten yattığımda saat sabahın dördüydü. Dön, dön uyuyamadım bir türlü... Sanki fincan fincan Türk kahvesi devirmişim de uykum kaçmış gibiydi:) En son saate baktığımda altıyı yirmi geçiyordu, saat yedide de kalktım zaten.

uykusuzluk-karikatür
Ramazan geldiğinden beri hiç bu kadar erken gelmemiştim işyerime. Saat sekizde kargalarla birlikte açtık işte:) Hala feci şekilde zindeyim, tuhaf. Bu post da tuhaf, benim tarzım değil ama yazdım işte. Fakültede geceleri ders çalışmaya başlamadan önce akşamdan önce güzel bir uyku çeker, hemen ardından şimdi nadiren içtiğim nescafelere gömülürdük. Ama kitabı elimize alır almaz bir uyku, bir esneme... Daha ilk sayfada çoktan üçüncü rüyaya geçerdik. Demek ki neymiş, uyku kaçmalarına karşı başucunda bir ders kitabı bulundurmakta yarar varmış:)

uykucu-sirin-karikatür

Biraz uyusam mı, ne:))

Yorumlar

DEZ dedi ki…
ben de ben de! :D aynı uykusuzluk ama taa ramazanın basından beri.. diğer gunler 9 gibi uyurdum bugun hiç uyumadım ve aynı garip zindelik.. sıcaklardan mı ne? :)
AslıASLI dedi ki…
canım oluyor bazen bu uykusuzluk illeti :) geçen hafta üç gün bende sabaha kadar uyumadım ama çok kötü yaptı beni. Senin zinde olmana sevindim :)
bahar006 dedi ki…
Dez, valla benim ilk ama çok tuhaf hissediyorum şu an, sanki bi daha hiç uyumayacak gibi:))

Aslım genelde sarhoş gibi olurum ama ben de anlayamadım valla:)
birdelisevda dedi ki…
Neden uyuyamadın acaba canım düşüncelerle savaştığım geceler uyuyamam ben çünkü umarım seninki öyle değildir...
bahar006 dedi ki…
Sevdacım sadece uyumaya odaklanmaya çalışmak bile uykunun kaçmasına sebep:) Ben de artık uyumalıyım falan derken uykumdan oldum sanırım:)